    Subject: Re: odlesienie działki
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Baczek <m...@p...onet.pl>
    Date: Sat, 6 Mar 2021 08:13:31 +0100

    W dniu 06.03.2021 o 07:36, glumek pisze:

    > Obok są domki jednorodzinne, z drugiej strony podobna działka i już
    > wyrównana i podzielona na mniejsze działki. Niestety nie mam z ta osoba
    > kontaktu bo tak to bym sie zapytał
    >
    > Na 90% nie przewiduja tam dosadzania lasu, nie wiecie czy beda trudnosci
    > z przekształceniem jej na rolna, a pozniej na budowlana?

    Kupiłem dwie działki. Jedną większą, drugą mniejszą.
    Na większej sosna, wiek około 80 lat (czy może iść pod piłę), na
    mniejszej kilka sosen samosiejek. Dla większej uchwalony MPZP.
    Wystąpiłem o wyłączenie z produkcji leśnej dla obu. Dla większej temat
    załatwiony, dla mniejszej bujam się od wielu lat (też specjalnie mi nie
    zależy).
    Znajomi kupili działkę leśną niedaleko mnie, wokół domki i domy, są
    mocno zdeterminowani żeby coś tam pobudować i od wielu lat nic.
    Gmina przygotowała MPZP na tereny znajomych, ale RDOŚ i Urząd
    Marszałkowski nie wyraziły zgody na zmianę przeznaczenia.
    Więc znajomi mają fajną działkę leśną
    Na działce leśnej nie ma szans otrzymać WZ.