  • Data: 2018-01-09 10:53:31
    Temat: Re: odnawianie krzeseł
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-06 o 21:51, l...@g...com pisze:
    > Też się w życiu naskrobałem ale przeważnie drewno było takie sobie, choć i tak
    lepsze od farby olejnej

    Taki sam manewr wykonaliśmy swego czasu u moich rodziców. Wszystkie
    framugi i drzwi zostały oczyszczone z n-warstw różnych farb olejnych
    przy pomocy opalarki i szlifierki.
    A potem tylko bezbarwny na to i zostało.
    Duuuużo lepiej to wygląda niż jakieś pociągnięte białą olejnicą mimo, że
    drewnu daleko do ideału, zwłaszcza po tylu latach i wszelkich zabiegach
    oczyszczających z farb.

    Pzdr
    --
    /__/_* /