    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: odśnieżanie
    Date: Sun, 11 Oct 2009 22:54:58 +0200

    emarcin wrote:

    > Cóż za erudycja. Pełna klasy i argumentów.
    > Jednak za mało płacisz by mnie, jak to określiłeś
    > "zaprząc".
    >
    > Wracając do tematu - chyba takiemu "inteligentowi" jak
    > Ty -
    > trzeba jednak "łopatologicznie".
    > Jak się nie chce ruszyć czterech liter - to trzeba
    > zapłacić,
    > tyle że nie z naszej (czytaj państwowej) kasy,
    > a z własnej kieszonki.
    > Wiem to bolesne - bo to Twoje,
    > ciężko zarobione, pieniążki.

    ok ustalmy za każdy kto chce chodzić po tym chodniku musi płacić
    właścicielowi opłatę za prawo Przechodu.

    wybacz mój erudyto ale czemu to niby właściciel domu czy działki ma płacić
    za odśnieżanie chodnika? równie dobrze innym prawem kaduka można by mu
    nakazać zbudowanie chodnika i połowy jezdni.

    przepis jest jakimś przeżytkiem z dawnych czasów i powinien zostać w końcu
    usunięty.

    Mimo szczerych chcęci nie potrafię znaleźć żadnego rozsądnego uzasadnienia
    dla takiej praktyki.