  • Data: 2016-09-28 16:08:55
    Temat: Re: [off-topic] Re: grzejecie?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 28 września 2016 15:41:25 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > O przepraszam. Trzeba byc masochista zeby pisac z googla.
    Kwestia przyzwyczajenia.
    A jak piszesz z różnych komputerów/urządzeń to chyba najwygodniejsza opcja.
    Nic nie instalujesz, logujesz się do google i na każdym urządzeniu masz wszystko
    zsynchronizowane.
    Też za usługami google ogólnie nie przepadam ale odkąd jakiś tam serwer zamknięto i
    mój program przestał obsługiwać grupy dyskusyjne przesiadłem się na google. Teraz nie
    wyobraża sobie powrotu do obsługi grup za pośrednictwem jakiegoś programu-
    instalowanie, konfigurowanie itp. Tu akurat wg mnie google jest najwygodniejsze.
    No i wygodne czytanie bo cytaty nawet nie poprzycinane sa estetycznie ukryte.
    Kilkanaście dni temu "miły" gość o nicku użytkownik nawet wrzucał screen na którym
    było widać jak estetycznie i wygodne do czytania są posty w gogle groups;)
    > Jadac rowerem moze i tak, ale katowac sie za kazdym razem?
    Od ładnych kilku lat już.
    Na Lawe to kiedyś działało jak płachta na byka i to też zaleta była;)