  • 11. Data: 2009-09-14 09:26:12
    Temat: Re: ogrzewanie podłogowe w łazience - wonde czy elektryczne?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 14 Wrz, 10:30, Sebcio <s...@n...net> wrote:
    > Jarek P. pisze:
    >
    > > Mówisz o elektrycznej?????
    >
    >         Tak, 170W/m2.

    I masz ją pod wylewką? To nic dziwnego, że się 2 godziny rozgrzewa,
    elektryczne maty powinno się dawać w kleju tuż pod płytkami.

    J.

  • 12. Data: 2009-09-14 10:28:57
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Jarek P. pisze:

    > I masz ją pod wylewką? To nic dziwnego, że się 2 godziny rozgrzewa,
    > elektryczne maty powinno się dawać w kleju tuż pod płytkami.

    Nie mam pod wylewką, lecz właśnie w kleju. Po prostu akumulacyjność
    wylewki powoduje że podłoga nie nagrzewa się tak szybko. Od temperatury
    otoczenia do temperatury przy której wyjście z gorącej kąpieli powoduje
    odczucie neutralnej podłogi (ani ciepła ani zimna) nagrzewa się dobre
    ponad godzinę. Inna sprawa że ja lubię dość ciepłą kąpiel... ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio