  • Data: 2017-08-17 22:06:49
    Temat: Re: okna montaż
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 sierpnia 2017 21:47:58 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > A z jakiego powodu sie na veka cośtam zafiksowaleś?
    >
    > Drutex robi dobre okna, kilka innych firm tak samo...

    Veka coś tam nie koniecznie musi byc, mam tez wyceny na Salamandrze o podobnych
    parametrach. Te dwa profile po prostu znam wiec o nie pytałem. Jakas firma w ofercie
    napisała mi ze dają profile "znanej niemieckiej firmy".... ale ani słowa o jakiej
    wiec to odpadło :-)
    Na wycene drutexu jeszcze czekam :-)