  • 11. Data: 2009-06-13 19:10:26
    Temat: Re: okno dachowe ochrona przed słońcem.
    Od: "marekjan" <m...@o...pl>

    news:h1004u$c9a$1@news.onet.pl...
    > markizę można zamontować później, zamówiłem w sklepie fakro za dwa dni
    > przyjechał kurier z paczką. Trudność montażu na poziomie łamagi :)

    A jak kwestia sterowania markizą i jej zaciemnianie wnętrza?
    Bardziej niż roleta zewnętrzna? Wpada coś światła??
    Ile taka markiza kosztuje na okna 118 i 140 cm długościu??
    Może ktoś ma namiary??
    Tomek.

  • 12. Data: 2009-06-13 19:24:33
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Nie powinien być w standardzie tylko jako opcja, może nie wszyscy chcą go
    > miec?

    hmm.... zawsze można zasunąć :)

    w moich fakro był w standardzie

  • 13. Data: 2009-06-13 19:32:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    marekjan wrote:

    > A jak kwestia sterowania markizą i jej zaciemnianie wnętrza?

    markiza jest założóna na stałe, przepuszacza 10% albo 1% w zalezności od
    wersji, można ją odczepić od dolnego brzegu okna i wtedy jest zwinięta u
    góry.

    > Bardziej niż roleta zewnętrzna? Wpada coś światła??
    > Ile taka markiza kosztuje na okna 118 i 140 cm długościu??
    > Może ktoś ma namiary??

    napisałem w sklepie fabrycznym fakro.

  • 14. Data: 2009-06-13 20:05:24
    Od: "marekjan" <m...@o...pl>

    > markiza jest założóna na stałe, przepuszacza 10% albo 1% w zalezności od
    > wersji, można ją odczepić od dolnego brzegu okna i wtedy jest zwinięta u
    > góry.

    A zimą? Jest ochrona przed utratą ciepła??
    Są różnice??
    T.

  • 15. Data: 2009-06-13 20:22:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    marekjan wrote:

    > A zimą? Jest ochrona przed utratą ciepła??
    > Są różnice??

    w zimie to bym raczej liczył na zyski od słońca bez tego czegoś, choć
    powinno też chronić przed ochłodzeniem.

  • 16. Data: 2009-06-13 21:21:37
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Kris wrote:

    > Przyjrzałem sie ę jak to wygląda u mnie w oknach.
    > Wydaje mi sie ze samodzielny montaz takiego nawiewnika jak jest
    > fabryczny będzie trudną sprawą.
    > Ale popytaj u producenta moze maja jakies patenty

    obecnie w Fakro są okna gdzie nawiewnik jest w standardzie i gdzie nie ma go
    wcale...
    zależy jakie okno mamy...

    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 17. Data: 2009-06-14 04:35:38
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 13 Cze, 21:24, "Mustafa" <M...@B...xx> wrote:

    > hmm.... zawsze można zasunąć :)

    Tylko po co placic za nawiewnik jak sie go nie bedzie uzywac ? :)

    > w moich fakro był w standardzie

    Wszystkie okna z "V" w nazwie maja nawiewnik. FTS nie ma, FTS-V ma. Ot
    cala filozofia :) Okna bez nawiewnika sa oczywiscie tansze o jakas
    stowke na sztuce.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2009-06-14 08:07:16
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    .googlegroups.com...
    Tylko po co placic za nawiewnik jak sie go nie bedzie uzywac ? :)
    --------------------

    Znacznie prościej wstawić okno z nawiewnikiem,
    niż budować ciąg wentylacyjny.

    Pzdr

    JKK

  • 19. Data: 2009-06-15 00:07:47
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 14 Cze, 10:07, "JKK" <j...@i...fm> wrote:

    > Znacznie prościej wstawić okno z nawiewnikiem,
    > niż budować ciąg wentylacyjny.

    Nie rozumiem.. Jezeli juz masz normalna wentylacje grawitacyjna, to
    zeby ta dzialala i tak musisz miec w tym pomieszczeniu komin
    wentylacyjny, oknem "wchodzi", a kominem "wychodzi", wiec i tak komin
    trzeba zbudowac :) Tak czy inaczej jest jeszcze wentylacja
    mechaniczna, przy ktorej nawiewniki w oknach to zbedny wydatek.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2009-06-15 19:37:59
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Znacznie prościej wstawić okno z nawiewnikiem,
    > niż budować ciąg wentylacyjny.

    Ok, jasne. Tylko po co płacić za nawiewnik skoro wentylacja "juz tam jest"
    :)

    --
    Mariusz