    From: "Jackare" <...@s...de.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: oznaczenia grzejników
    Date: Sat, 10 Oct 2009 13:19:39 +0200

    Użytkownik "Kuba Zajączkowski" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:78ce1295-bd9a-4334-a3c5-8ca71d43139a@l13g2000yq
    b.googlegroups.com...
    Witam,

    22KV/900
    --------------
    [1,00]

    Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć co to oznacza, czy na tej podstawie
    da się oszacować konieczne parametry grzejnika?

    22 grzejnik dwupłytowy
    K - nie wiem, może oznaczać że grzejnik jest wyposażony we wkładkę
    termostatyczną (lub nie jest)
    V - podlączany od dołu (podejście dolne)
    900 - jeden z wymiarów - może być wysokość

    Poszukaj sobie jakichkolwiek tabel cennikowych z grzejnikami popularnych
    marek, np Koral, Henrad, Korad, DeLonghi i zobacz parametry mocy dla
    grzejnika o tych wymiarach. Na pewno dobierzesz jakiś alternatywny grzejnik
    o podobnej mocy ale w innych wymiarach.
    --
    Jackare