    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 14 Jul 2022 10:05:07 -0700 (PDT)
    <X...@1...0.0.1> <tac4oe$12fuh$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1> <tacdhh$13fnm$1@dont-email.me>
    <5...@g...com>
    <tadrjj$1aje2$1@dont-email.me>
    <62cc1820$0$568$65785112@news.neostrada.pl>
    <tahhps$1o6ns$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <tahpq5$1p4dv$1@dont-email.me>
    <62cc8103$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    <tamq98$2dgrd$1@dont-email.me>
    <9...@g...com>
    <tao9mm$2koil$1@dont-email.me>
    <9...@g...com>
    Subject: Re: pasożyty jebane
    From: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 14 July 2022 at 10:20:19 UTC+2, 4...@g...com wrote:

    > Co ty za pierdoły opowiadasz. Chcesz na siłę jakąś branże ratować? Nie da się.
    Budowlanka miała spekulacyjny wzrost i niedługo zdechnie. Chciałbyś żeby rząd, jaki
    by nie był, dotował budowę domów i mieszkań żeby branża nie upadła? W Polsce są
    prawie dwa miliony pustych mieszkań i będzie coraz więcej. Za 10-15 lat może być
    takich mieszkań i domów 10 milionów. Ty chcesz żeby dotować i budować żeby nie 10 a
    15 milionów nikomu niepotrzebnych nieruchomości mieszkalnych było?
    W Polsce nie ma żadnych pustych domów, ani mieszkań.

    Po prostu 5 milionów Polaków pracuje za granicą i mieszkania, domy, czekają na ich
    powrót.

    Polska burzy co roku 100 nowych szkół, wybudowanych po wojnie, tzw. 1000-latek
    bo chce utrudnić dzieciom nauczanie.
    Planują aby dzieci do najbliższej szkoły podstawowej mialy od 5 do 10 kilometrów
    i konieczny stał się dowóz dzieci busem albo przez rodziców.

    Sa zrujnowane domy, opustoszale od lat, ale one sie nie nadaja do zamieszkania, a
    koszt remontu przekracza ich wartość.

    W dużych miastach wszystkie domy i mieszkania są zamieszkane lub czekają na kupca,
    lub najemcę.

    5 milionów przyjechało z Ukrainy
    i wynajeli wszystki mieszkania w miastach