  • Data: 2022-07-19 00:51:35
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 19 July 2022 at 00:11:49 UTC+2, 4...@g...com wrote:
> [...]
    jak ja wynajmuje mieszkanie w kamienicy >to dwa różne światy.
    mieszkania komunalne/ socjalne nie przejmując się Twoimi tezami że mieszkań już teraz
    jest za dużo.
    > W Łodzi nie buduje się mieszkań komunalnych bo w tej chwili miasto ma pulę prawie
    dziesieciu tysięcy pustych mieszkań i 1600 osób które takie mieszkanie chca mieć.
    Wcześniej dałem linka do tej informacji. Jak ślepy i głuchy jesteś to mnie nic do
    tego. Sądzisz że jak będziesz udawal że sprawy z rosnącym nadmiarem pustostanów
    mających wpływ na obniżenie cen na rynku najmu okazjonalnego i spadek cen mieszkań to
    ceny będą rosły?
    pustostany,
    znaczy się zrujnowane domy, mieszkania do remontu, nienadające się do zamieszkania