  • Data: 2022-07-21 23:42:58
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 21 lipca 2022 o 23:10:44 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    sanatorium w Tworkach. A tak z drugiej strony. Jak ktoś żył w Łodzi i wyjeżdża zeby
    pracować w Warszawie i wynajmuje coś do mieszkania na wsi pod Warszawą. To mieszkanie
    w którym mieszkał zabiera z sobą czy zostawia?
    > Nie wiem jakiej odpowiedzi oczekiwałem ale odpowiem.
    > W mieszkaniu w Łodzi zostaje żona i bachory, a Warszawie słoik mieszka
    Zapewne są przypadki że taki stan jak opisałeś może utrzymać się dziesięciolecia. Ale
    z reguły w pewnym momencie któreś z mieszkań zostanie wolne. To twój wariant
    optymistyczny. Pesymistyczny jest taki że zostają dwa wolne mieszkania.