  • Data: 2022-07-23 21:19:10
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, 23 July 2022 at 21:07:07 UTC+2, 4...@g...com wrote:
> [...]
    napisałeś. Widzę że przeczytałeś jeden z linków jakie dałem. I nawet po przeczytaniu
    twierdzisz że tam jest napisane coś innego niż jest napisane.

    placy, budowa nowych domów i ich sprzedaż na rynku komercyjnym.

    znajdę, bo kontakty Naszej Klasy szlag trafił, bo po co Mimcowi polski patriotyzm
    lokalny

    onsięcieszyikupęrobinaciebie