  • Data: 2020-04-30 14:57:04
    Temat: Re: pękające obudowy filtrów. Rozwiązanie?
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > ToMasz

    Cześć, a może coś takiego: water hammer arrestor? Dodam, że mam reduktor ciśnienia
    ustawiony na jakieś 2,5 bara, ale go nie słychać.
    Strzały w instalacji są jak córka "intensywnie" zamknie wodę kranem (bateria
    jednouchwytowa) i ww służy właśnie do likwidacji tych "strzałów", należy je
    zamontować jak najbliżej źródła. Technicznie to takie naczynie przeponowe.
    Doświadczeń własnych nie mam - planowałem zakup, ale edukacja w zakręcaniu wody
    wyeliminowała problem :)
    Pozdrawiam
    JK