  • 11. Data: 2012-05-11 16:30:45
    Temat: Re: pekła rura = grzyb :-(
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > IMO warto to mieć bo wszelkie rurki, wężyki puszczają najczęściej gdy
    > jesteśmy w robocie lub w nocy. Ciśnienie w sieci może skoczyć znacznie ale
    > do domu już nie przejdzie i szkód nie narobi.

    Moze z rok temu byl na grupie ten sam temat, załało komuś nowy dom
    prawie wykończony, ale niezamieszkały, węzyk strzelił od kibelka jak dobrze
    pamiętam.

    Dlatego u siebie już dałem reduktor ciśnienia, czujnik zalania podłaczone do
    alarmu 24h i elektrozawór
    podłaczony do alarmu, jak wychdzimy z domu to odcina po prostu wodę nie są
    to duże koszta polecam się zabezpieczyć

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2012-05-11 18:09:53
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl> napisał w
    wiadomości news:joj3si$nds$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja widzę:
    > Średnica przyłącza : 3/4 "

    "Dziś do sprzedaży mamy filtr drobnosiatkowy firmy Honeywell wraz z
    manometrem M50 10bar (1.0 Mpa) G 1/4" "

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2012-05-11 20:06:53
    Od: Piotr Boncza <p...@g...pl>

    On 11 Maj, 18:09, "Irokez" <n...@w...pl> wrote:
> [...]
    > wiadomościnews:joj3si$nds$1@inews.gazeta.pl...

    > "Dziś do sprzedaży mamy filtr drobnosiatkowy firmy Honeywell wraz z

    Manometr ma G1/4 i więcej mu nie potrzeba :)
    A filtr jest z opłukiwaniem siatki, IMHO lepiej zainwestować w taki z
    płukaniem wstecznym.

    pozdrawiam Piotr

  • 14. Data: 2012-05-11 20:38:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Irokez wrote:

    > "Dziś do sprzedaży mamy filtr drobnosiatkowy firmy Honeywell wraz z
    > manometrem M50 10bar (1.0 Mpa) G 1/4" "

    czytaj UWAŻNIE

    manometrem M50 10bar (1.0 Mpa) G 1/4

    manometr ma gwint G 1/4

  • 15. Data: 2012-05-11 21:39:03
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    to teraz panowie mówcie mi wszystko, na co zwrócić uwagę przy wizycie
    rzeczoznawcy od ubezpieczyciela (skok ubezpieczenia), żeby mnie nie
    wydymał...
    to co zgnite i widać, to wiadomo, że do wymiany, ale z grubszych rzeczy, to
    jeszcze osuszanie podposadzkowe, jakieś 10-15 m2 minimum 1500, plus
    odgrzybianie drugie tyle, chyba, że po fachowych oględzinach wyjdzie
    więcej... mam na szczęście fakturę od hydraulika, który robił całą
    instalację, więc opcja, że wykonanie przyłączenia niezgodnie ze sztuką
    odpada...

    pozdrawiam
    s_13

  • 16. Data: 2012-05-12 13:29:16
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    fotki, jak to wszystko wygląda, coraz bardziej mnie to przeraża...
    http://www.studioonline.pl/pliki/zalanie/plan.jpg
    http://www.studioonline.pl/pliki/zalanie/001.jpg
    http://www.studioonline.pl/pliki/zalanie/002.jpg
    http://www.studioonline.pl/pliki/zalanie/003.jpg
    http://www.studioonline.pl/pliki/zalanie/004.jpg
    http://www.studioonline.pl/pliki/zalanie/005.jpg
    http://www.studioonline.pl/pliki/zalanie/006.jpg
    http://www.studioonline.pl/pliki/zalanie/007.jpg
    http://www.studioonline.pl/pliki/zalanie/008.jpg
    http://www.studioonline.pl/pliki/zalanie/009.jpg
    http://www.studioonline.pl/pliki/zalanie/010.jpg

    pozdrawiam
    s_13

  • 17. Data: 2012-05-12 13:37:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 12 maja 2012 13:29:16 UTC+2 użytkownik s_13 napisał:
    > fotki, jak to wszystko wygląda, coraz bardziej mnie to przeraża...
    http://www.studioonline.pl/pliki/zalanie/004.jpg

    Na tym zdjeciu widac że to raczej nie wina złączki pex a przeciek wystapil na gwincie
    łączącym zlaczke z nyplem. Żle uszczelnione połączenie obstawiam.

  • 18. Data: 2012-05-12 14:28:59
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 12 maja 2012 13:37:24 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > http://www.studioonline.pl/pliki/zalanie/004.jpg
    >
    > Na tym zdjeciu widac że to raczej nie wina złączki pex a przeciek wystapil na
    gwincie łączącym zlaczke z nyplem. Żle uszczelnione połączenie obstawiam.

    Dokladnie tak. Laczenie zlaczki PEX <> nypel jest spartaczone. Niezbyt dobrze widac
    ale wyglada jakby na tej gornej zlaczce po lewej stronie miedzy zlaczka a rura
    wychodzilo jakies wlosie ... ? To chyba tylko zludzenie :)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 19. Data: 2012-05-12 14:37:14
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    ale wyglada jakby na tej gornej zlaczce po lewej stronie miedzy zlaczka a rura
    wychodzilo jakies wlosie ...  ? To chyba tylko zludzenie :)

    obmacałem to właśnie, ten nypel jest wkręcony w złączkę peszla na
    pakuły... kurde, 2 lata było sucho, teraz puściło... nie wiem czy
    korozja od wycieku, czy też ona byłą przyczyną wycieku...
    to jak to najlepiej połączyć... nypel mosiężny z gładką powierzchnią i
    uszczelka?

    pozdrawiam
    s_13

  • 20. Data: 2012-05-12 14:45:43
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Sat, 12 May 2012 12:29:16 +0100, s_13 <s...@i...pl> wrote:

    > fotki, jak to wszystko wygląda, coraz bardziej mnie to przeraża...

    Powodzenia... mysmy po zalaniu dluuugo z Warta walczyli.

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com