  • 1. Data: 2012-05-09 15:45:34
    Temat: maszt 25m - jakie formalności? [crosspost]
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    Jakie formalności trzeba spełnić, żeby postawić sobie koło domu masz
    antenowy o wysokości 25m?

    Doszukałem, że maszty stojące samodzielnie (nie na budynku) wymagają
    pozwolenia.
    Jakie będą potrzebne dokumenty do takiego pozwolenia (projekt i co jeszcze)?

    Czy pod taki zamiar inwestycyjny też trzeba wystąpić o warunki zabudowy?

    Masz ma służyć tylko jako nośnik radiolinii z antenami kierunkowymi
    na potrzeby dostarczenia "Internetu" obszar "czarnej dziury" lub jak kto
    woli "białej plamy".

    Transmisja ma być w ogólnodostępnym paśmie (albo 2.4 albo 5 GHz)
    z mocami poniżej 1W (któryś zestaw cyberbridge, np
    http://www.cyberbajt.pl/produkt/3246/0/cyberbridge-1
    9-nstreme-dual-rb433ah.html)

    Czy w tym przypadku potrzebne będzie badanie oddziaływania na środowisko?

    Czy istnieją jakieś programy wspierające inwestycje dotyczące wykluczenia
    cyfrowego
    dla prywatnych inwestorów?

  • 2. Data: 2012-05-09 16:03:26
    Temat: Re: maszt 25m - jakie formalności? [crosspost]
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Czy w tym przypadku potrzebne będzie badanie oddziaływania na środowisko?

    Oddziaływanie środowiskowe nie będzie potrzebne to wynika z ustawy, poszukaj
    w necie jak nie znajdziesz pogrzebie moze odnajdę gdzieś

    tu odnosnie masztów
    http://www.teleprawo.net/dostep-maszt-budowa.htm

    a odnośnie urządzeń proponuję www.ubnt.com znacznie mocniejsze niz mikrotik
    nawet w zabudowie, chyba
    ze juz resztę infrastruktury masz na mikrotiku, choć i to nie powinno ci
    przeszkadzać

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-05-09 16:48:54
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    qlphon wrote:
    > Jakie formalności trzeba spełnić, żeby postawić sobie koło domu masz
    > antenowy o wysokości 25m?
    >
    > Doszukałem, że maszty stojące samodzielnie (nie na budynku) wymagają
    > pozwolenia.

    Od kogo, na co?

    > Jakie będą potrzebne dokumenty do takiego pozwolenia (projekt i co
    > jeszcze)?
    > Czy pod taki zamiar inwestycyjny też trzeba wystąpić o warunki
    > zabudowy?

    Stosowne urzędy zbombardowali, czy strajk jest?

> [...]
    > środowisko?
    > Czy istnieją jakieś programy wspierające inwestycje dotyczące

    Czyzby strony rządowe znów nie działały?

    --
    Włodek

  • 4. Data: 2012-05-09 16:54:53
    Od: sumar <s...@o...eu>

    Włodzimierz Wojtiuk:

    > Stosowne urzędy zbombardowali, czy strajk jest?

    > Czyzby strony rządowe znów nie działały?

    Vypierdalaj z takimi radami bezmózgi kretynie.

  • 5. Data: 2012-05-09 17:15:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello sumar,

    [...]

    > Vypierdalaj z takimi radami bezmózgi kretynie.

    *PLONK!*

    czyli:

    Pierdolony
    Lamer
    Opuszcza
    Naszą
    Kampanię
    !

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2012-05-09 18:41:39
    Od: sumar <s...@o...eu>

    RoMan Mandziejewicz:

    > *PLONK!*

    > czyli:

    > Pierdolony
    > Lamer
    > Opuszcza
    > Naszą
    > Kampanię
    > !

    Dopiero teraz? Myślałem, że lata temu już to zrobiłeś. A pierdolonym
    lamerem jestem; to fakt, bo (NIESTETY!) jestem polakiem z polkatolandu,
    tego piętna nic ze mnie nigdy nie zdejmie.

  • 7. Data: 2012-05-09 19:34:16
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    wiadomości news:852105513.20120509171540@pik-net.pl.invalid...
    > Hello sumar,
    >
    > Wednesday, May 9, 2012, 4:54:53 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > *PLONK!*
    >
    > czyli:
    >
    > Pierdolony
    > Lamer
    > Opuszcza
    > Naszą
    > Kampanię
    > !
    >

    > --
    > Best regards,
    > RoMan
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    Ale o co chodziii??

    Poniekąd 'sumar' rację, może zbyt brutalnie to wyraził ale ma rację!
    Po jaką cholerę jeden z drugim się wymądrza jak nic nie ma do powiedzenia w
    tym temacie?????????

  • 8. Data: 2012-05-09 19:42:01
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Roman, Ty to jesteś straszny zawadiaka, pierwszy do draki. Ze 30 lat temu
    musiałeś nieźle rozrabiać na dzielni :)

    R.

  • 9. Data: 2012-05-09 20:20:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Robbo,

    > Roman, Ty to jesteś straszny zawadiaka, pierwszy do draki. Ze 30 lat temu
    > musiałeś nieźle rozrabiać na dzielni :)

    30 lat temu cieszyłem się 9 dniem wolności po wyjściu z internowania.
    Nadal chcesz o tym tu rozmawiać?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2012-05-09 20:27:49
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-09 15:45, qlphon pisze:
> [...]
    >

    > Czy w tym przypadku potrzebne będzie badanie oddziaływania na środowisko?
    >
    > Czy istnieją jakieś programy wspierające inwestycje dotyczące

    Powiem tak zeby zajac sie udostepnianiem internetu trzeba sie na tym
    znac albo zatrudniac kogos kto sie na tym zna. Jesli spelnisz ten
    warunek to nie bedziesz musial zadawac glupich pytan bo to logiczne ze
    pozwolenie na budowe jest potrzebne a w drugim wypadku zgloszenie
    przedsiebiorstwa telekomunikacyjnego do odpowiedniego urzedu.