  • 1. Data: 2012-05-08 14:39:59
    Temat: Jak prawidłowo zrobić ocieplenie starego domu z bali?
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    witam
    pytanie grzecznościowe: jak w temacie, stary dom z bali, kupiony już
    styropian i teraz jak to prawidłowo zamontować

    --=olo=--

  • 2. Data: 2012-05-08 16:13:35
    Od: "s_13" <s...@i...pl>

    > pytanie grzecznościowe: jak w temacie, stary dom z bali, kupiony już
    > styropian i teraz jak to prawidłowo zamontować

    na początek sprzedać styropian i kupić wełnę...

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2012-05-08 17:53:23
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > na początek sprzedać styropian i kupić wełnę...

    ja tylko pytam w imieniu, a sprzedaż i kupno wełny nie wchodzi w grę dlatego
    pytam jak prawidłowo zrobić to styropianem

    --=olo=--

  • 4. Data: 2012-05-08 18:10:11
    Temat: Re: Jak prawid?owo zrobi? ocieplenie starego domu z bali?
    Od: symantecghost <s...@g...pl>

    > ja tylko pytam w imieniu, a sprzeda? i kupno we?ny nie wchodzi w gr? dlatego
    > pytam jak prawid?owo zrobi? to styropianem

    Prawidłowo tego nie robi się styropianem...
    Owszem ludzie robią ale drewno najzwyczajniej zgnije.
    Inni proponują dać szczelinę wentylacyjną między drewnem a styro...
    Myślą, że tak prawidłowo...
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2012-05-08 18:14:49
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    > ja tylko pytam w imieniu, a sprzedaż i kupno wełny nie wchodzi w grę
    > dlatego pytam jak prawidłowo zrobić to styropianem

    obkleic styropianem metoda na piankę. Od wewnątrz zostawić drewno.

    b.

  • 6. Data: 2012-05-08 21:09:49
    Od: pi <w...@i...pl>

    W dniu 2012-05-08 16:13, s_13 pisze:

    > na początek sprzedać styropian i kupić wełnę...

    Polecam te metode, albo moja. Ja mialem tynki wapienno-gliniane na
    kratce - zerwalem to, zobaczylem jak bal wyglada od srodka. Jeden rog
    byl zgnity. Naprawilem. Na sciany przybilem papier izolacyjny, taki
    szary z casto. Na to stelaz z listewek i boazeria drewniana, stylizowana
    na bal. Przy -27 tej zimy bylo cieplo i znikad nie wialo. Na piecu 60
    stopni, dwa grzejniki po 14 zeberek na 20m2