  • 1. Data: 2012-05-09 08:54:25
    Temat: Przyczepka NEPTUN
    Od: Einstein <e...@g...pl>

    Witam w ofercie OBI znalazłem przyczepkę NEPTUN NR OBI 5755020, która
    posiada wymiar przestrzeni ładunkowej 202x114x30, koła 155/70/R13,
    otwierana tylna burtę oraz koło podporowe. W komplecie jest plandeka i
    stelaż. Pytanie do użytkowników, czy podana wyżej przyczepka jest coś
    warta? Jakie jest max obciążenie takiej przyczepki? Większej nie
    potrzebuję.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-05-09 09:09:05
    Temat: Re: Przyczepka NEPTUN
    Od: Einstein <e...@g...pl>

    W dniu 2012-05-09 08:54, Einstein pisze:
> [...]
    > stelaż. Pytanie do użytkowników, czy podana wyżej przyczepka jest coś
    > warta? Jakie jest max obciążenie takiej przyczepki? Większej nie

    Znalazłem na stronie producenta http://tiny.pl/hpnb8 dokładne
    informacje, lecz zastanawia mnie cena. Dlaczego producent podaje 1958
    zł netto a w markecie można kupić już za 1649 brutto?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-05-09 09:26:35
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 maja 2012 09:09:05 UTC+2 użytkownik Einstein napisał:

    > Znalazłem na stronie producenta http://tiny.pl/hpnb8 dokładne
    > informacje, lecz zastanawia mnie cena. Dlaczego producent podaje 1958
    > zł netto a w markecie można kupić już za 1649 brutto?

    W jakim swiecie Ty zyjesz ? :-) Market kupuje tysiac sztuk, a nie jedna wiec cene ma
    (musi miec, jezeli producent chce tam swoj produkt sprzedawac) odpowiednio nizsza.
    Sprawdz tez czy model jest *dokladnie* taki sam. Zwykle produkty marketowe sa
    odchudzone do granic mozliwosci (z czego tez wynika cena) - ciensze blachy, slabsze
    malowanie, brak ocynku etc.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 4. Data: 2012-05-09 10:58:13
    Od: JKK <j...@i...fm>

    W dniu 2012-05-09 08:54, Einstein pisze:
    >Większej nie
    > potrzebuję.

    Policz ile razy jej użyjesz.
    Pożyczenie 2-osiowej z hamulcem i plandeką to ok. 60 PLN.
    Plus opłaty rejestracyjne, ubezpieczenie, miejsce do przechowywania,
    utrata wartości, etc.

    --
    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2012-05-09 11:41:39
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-05-09 10:58, JKK pisze:

    > Policz ile razy jej użyjesz.
    > Pożyczenie 2-osiowej z hamulcem i plandeką to ok. 60 PLN.

    po którą trzeba pojechać, np. u mnie na zadupiu nie ma (małe miasteczko)
    i musiałbym jechać 20km do Wrocławia, jak mam zamiar wywieźć gruz 3km od
    domu to średnio mi się to kalkuluje...

    > Plus opłaty rejestracyjne,

    można wliczyć w cenę zakupu, bo ile dojdzie - 100zł?

    >ubezpieczenie,

    to akurat zaliczyłbym na plus, roczna opłata to kilkadziesiąt zł (u mnie
    30zł z pełną zniżką), zawsze możesz wziąć żonę, dziecko itp. na
    współwłaściciela (nie ma zwyżki za wiek) i będzie im leciała zniżka (mi
    ojciec tak zrobił i jak odebrałem prawo jazdy to już miałem 50% zniżki OC)

    > miejsce do przechowywania,

    to fakt, ale jak chce kupić to pewnie ma...

    > utrata wartości, etc.

    ile może stracić na wartości przyczepka za 1500zł? :)
    Ja mam starą samoróbkę na osi z syreny, to dopiero problem jak chcesz
    opony czy felgi zmienić, jak nie znajdziesz po znajomości to na aledrogo
    pewnie droższe od samej przyczepki :)

    Lukasz

  • 6. Data: 2012-05-09 12:48:57
    Od: JKK <j...@i...fm>

    W dniu 2012-05-09 11:41, Lukasz pisze:

    > po którą trzeba pojechać, np. u mnie na zadupiu nie ma (małe miasteczko)

    Prawdopodobnie nadaje / mieszka w Lublinie.

    --
    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2012-05-09 13:12:51
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Prawdopodobnie nadaje / mieszka w Lublinie.
    >

    > --
    > Pzdr
    >
    > JKK

    Zabrakło argumentów?

  • 8. Data: 2012-05-09 13:19:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 9 maja 2012 08:54:25 UTC+2 użytkownik Einstein napisał:
> [...]
    > stelaż. Pytanie do użytkowników, czy podana wyżej przyczepka jest coś
    > warta? Jakie jest max obciążenie takiej przyczepki? Większej nie

    Malutka przestrzeń ładunkowa. Nie włożysz dwóch palet obok siebie nawet
    Ja na Twoim miejscu poszukałbym używanych lub tzw samoróbek.
    Za 1500 powinienes znależć soliudna większa przyczepke.
    Ja takie jeszcze niedawno w podobnej cenie robiłem na osi od Audi 80.
    Były sporo większe od tej i bardzo solidne/ pakowne. Robiłem pod wymiuar dwóch
    europalet min.

  • 9. Data: 2012-05-09 13:26:40
    Od: JKK <j...@i...fm>

    W dniu 2012-05-09 13:12, gzk pisze:

    > Zabrakło argumentów?

    Komu i na co ?
    Jak chce kupić, to i tak kupi.
    Jak nie, to znajdzie wypożyczalnię.
    Szkoda strzępić ozór na czcze dyskusje.

    --
    Pzdr

    JKK

  • 10. Data: 2012-05-10 11:06:18
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 maja 2012 10:58:13 UTC+2 użytkownik JKK napisał:

    > Policz ile razy jej użyjesz.
    > Pożyczenie 2-osiowej z hamulcem i plandeką to ok. 60 PLN.
    > Plus opłaty rejestracyjne, ubezpieczenie, miejsce do przechowywania,
    > utrata wartości, etc.

    Dokladnie :) U mnie w miasteczku 50 tys mieszkancow jak poszukasz to w promieniu 10km
    jest 5-6 wypozyczalni, ceny od 15 pln / godzine, 40 pln / dobe. Na prawie kazdym
    Statoilu tez wypozyczaja wiec nie wierze, ze gosc ma tak daleko do wypozyczalni ze mu
    sie to nie oplaci!!

    Jakby to Robert G pytal to bylbym jeszcze w stanie uwierzyc, wszak wiadomo ze on
    osiedlil sie w miejscu z ktorego do teraz nie mozna sie wydostac bo na drogach zalega
    metrowa warstwa sniegu, a on dalej trzyma na piecu 80stC bo na zewnatrz -20stC :D
    pozdr.

    --
    Adam