  • 51. Data: 2009-06-21 15:47:31
    Temat: Re: pęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczne
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Yzedef" <x...@x...xx> wrote in message
    news:h1lg6p$ii6$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości

    > kiki a ty zaczynasz trolowac.. draznja juz mnie od dawna twoje komentarze
    > w prawie kazdym watku jako eksperta!, a powiedz jakie masz doswidczenie
    > teoretyczne??

    Zadnego nie mam :-) Przyznaję się żadnego :-) Ale umiem odróżnić ziarno od
    plew po tym czasie :-)

  • 52. Data: 2009-06-21 15:54:56
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    A w ogóle jestem za tym żeby wprowadzono obowiązkową przynależność do cechów
    i weryfikacje kwalifikacji zawodowych żeby byle kto nie miał prawa nawet
    malować ścian w pokojach bez wymaganych, potwierdzonych certyfikatów. Jestem
    za reglamentacją zawodów budowlanych. Za koncesjami odnawianymi co kilka
    lat.
    Chciałbym raz kiedyś coś zlecić i codzień nie stać nad ekipą z batem.

  • 53. Data: 2009-06-21 16:12:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Yzedef" <x...@x...xx> wrote in message

    > Zadnego nie mam :-) Przyznaję się żadnego :-) Ale umiem odróżnić
    > ziarno od plew po tym czasie :-)

    gówno umiesz, gówno wiesz, na gównie sie znasz.

    jesteś cholernym dyletantem.

    dobry jesteś w jednym w obrażaniu ludzi których kompletnei nei znasz tylko
    na podstawie tego że śmią zakwestionować twoje chore wymysły. Powinieneś sie
    leczyć a nie pisać poradnik jak budować.

    co najgorsze ty w ogólenie nie chcesz rozmawiać rzeczowo każda krytyka tego
    co powiedziałes jest odbierana jako personalny atak na ciebei osobiście.

    jesteś klasycznym paranoikiem.

    współczuję tym co mieli pecha coś dla ciebei robić podejżewam że jak by
    dobrzy i fachowi nei byli to byś i tak znalazł coś o co sie można czepić
    nawet czegoś co jest błędem tylko w twoim chorym umyśle.

    Ciekawe jestem ile ma spierdaszone w domu z powodu twoich wymysłów.

  • 54. Data: 2009-06-21 16:15:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ja sie na takich poznałem co wszystko ignorują lekceważą :-) Tego nie
    > trzeba, zbrojenia nie, wysuszyć nie, kleic na brudne, lutowac bez
    > czyszczenia, kłaść kable antenowe i je zgniatać blaszkami.
    > Po prostu jak słyszę, że czegoś nie potrzeba, że w ogóle nie ma
    > sensu, badań gruntu też nie trzeba, izolować nie trzeba to później to
    > wszystko trzeba remontować po raz drugi kiedy nie skończyło sie
    > budować :-) I ty taki jesteś :-) Zamiast mówić co robić, nawet z przesadą,
    > wszystko ignorujesz i uważasz za nieistotne czepialstwo :-)

    bo przesada jest też błędem, bo zalecanei działań przesadnych
    narażainwestorów na niepotrzbne wydatki oraz śmieszność w kontaktach z
    fachowcami.

    jesteś tak tępy że niepotrafisz zauważyc gdy przyznaję ci rację ty widziesz
    tylko to że nei popieram twoich pomysłów w 100%. Bo jestem wykonawcą. JESTEM
    TEŻ INWESTOREM i też egzekwuję od ludzi wykonanie prac zgodnei z moim
    zamysłem i sztuką budowlaną.

  • 55. Data: 2009-06-21 16:17:54
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    Powinni was objąć obowiązkowymi egzaminami zawodowymi co roku i powinniście
    robić listę klientów i ta komisja Państwowa powinna was egzaminować z tego i
    cofać koncesje na podstawie opinii klientów :-)
    Popatrz na wanne Wasermana, najbliższy medialny przykład.

  • 56. Data: 2009-06-21 16:30:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > egzaminować z tego i cofać koncesje na podstawie opinii klientów :-)
    > Popatrz na wanne Wasermana, najbliższy medialny przykład.

    to napisz mi teraz czym sie zajmujesz. "fachowcu"

    mamy prawników po egazminach i trudnej aplikacji któzy nic nei potrafią,
    potrafią tyko doić klienta za kolejne porady, czasem wydaje sie że ich celem
    jest przeciąganie sprawy żeby więcej zarobić.

    mamy lekarzy po egzaminach któzy nei potrafią zdiagnozować prostych chorób a
    ajk coś spieprzą to ich koledzy z izby zawsze wybronią, sa zato
    specjalisatmi w braniu forsy.

    mamy geodetów z uprawnieniami co nie potrafią bez błędów zrobić mapki

    mamy notariuszy kórzy potrafią zasadnicze będy popełniac w umowach i nei
    znaja prawa.

    mamy kierowców którzy mausza zdać najtrudneijsze na swiecie egzaminy i
    kompelteni nie umieją jedźciź

    mamy projektantów kórzy muszą uzyskać wpis do izby, zdać egzaminy i zrobic
    praktyki aby móc robić totalnie spierdolone projekty.

    co jeszcze

    jedyne co by sie zmieniło to to że teraz być za usługi bulił 2 albo 3 x tyle
    co obecnie, no i jakbyś maiął problem to by ich zdanie poparły autorytety z
    izby branżowej.

    a 90% ludzi i tak by zatrudniało "partaczy" na czarno.

    CZYM SIE ZAJMUJESZ "FACHOWCU" ? JAK ROBISZ W BUCA SWOICH KLIENTÓW?

  • 57. Data: 2009-06-21 17:19:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 21 Jun 2009 15:03:17 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > możan wszytsko przewymiarować tylko ze wtedy zapłącimy 50% więcej za dom.

    Spoko, 50% więcej zapłaci, za to zaoszczędzi 10% na kiepskich wykonawcach
    ;)

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 58. Data: 2009-06-21 17:39:35
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > jedyne co by sie zmieniło to to że teraz być za usługi bulił 2 albo 3 x
    > tyle co obecnie, no i jakbyś maiął problem to by ich zdanie poparły
    > autorytety z izby branżowej.

    To powinien być egzamin Państwowy, nawet nie branżowy. Taki jak matura,
    sprawdzany przez nieznanych egzaminatorów.
    Chciałbyś być oceplaczem to byś musiał zdac egzamin z ociepleń. Musiał byś
    rozwiązac zadania polegające na określeniu mostków termicznych na podstawie
    projektu i sposobu ich przykrycia.
    To samo malarze, karton-gipso-wełniarze, hydraulicy, murarze :-)
    Tak to powinno działać :-)
    W Niemczech nie wolno ci malować ścian ani wymienić sracza bez
    mistrzowskich papierów :-)
    U nas bym poszedł w inną stronę. Nie w przynależność do cechu może ale w
    egzaminy kompetencyjne z technik w danej branży i znajomości materiałów.

  • 59. Data: 2009-06-21 18:47:38
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 21 Cze, 03:21, "Tornad" <t...@o...net> wrote:
    [...]
    > Nie czas i miejsce na robienie wykladu wiec skwituje to jednym zdaniem: sciany
    > fundamentowe nalezy zbroic. Przy czym nie ma to byc znowu jakis superspecjal
    > wieniec lecz normalnie na kazdej warstwie bloczkow polozyc zgrzewki; dwa druty
    > fi 5 mm zgrzane zygzakowato z trzecim. Nie wymaga to absolutnie wprowadzania

    Ja Ci zapomnialem podziekowac - troche ponad rok temu murowalismy moje
    sciany piwniczne i za Twoimi radami zazbroilem ta bardziej
    "newralgiczna"
    czesc sciany piwnicznej (na ktora bedzie napierac ~2m gruntu) - w co
    drugiej
    warstwie bloczkow po dwa druty fi6 (na zew i wew), o tak:

    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=609
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=605
    http://szyna.civ.pl/gallery2/main.php?g2_itemId=655

    Sciana jest przysypana od paru miesiecy i dzieki bogu nic sie z tym
    nie dzieje, koszt tego zbrojenia byl smiesznie niski i z cala
    pewnoscia
    pomaga scianie zachowac sztywnosc i sie nie uginac pod naporem
    gruntu :) Takze jeszcze raz dzieki za rade !
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 60. Data: 2009-06-21 18:55:06
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > sorry za pomyłkę :-) wykonaffcą :-)

    Stary - zdradz ze tajemnice roku jakei ty masz kierunkowe wyksztalcenie
    i/lub doswiadczenie z zakresu budownictwa poza ta własną inwestycją ?

    Kane