  • 121. Data: 2021-07-27 10:47:57
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Ogon to zaiste jedna z oczywistych cech, pozwalająca odróżnić owcę od
    > kozy. Nie wiem, o co chodzi z dmuchaniem, gdyż to zwrot mi nieznany,
    > nie sądzę jednak by emeryt trzymał w swojej wynajmowanej kawalerce kozy.

    Jak nie jak tak. Jeśli ktoś grzeje kozą, to przy rozpalaniu w niej musi
    dmuchać, żeby nie zgasło.

    Jarek

    --
    Come on, baby, light my fire
    Come on, baby, light my fire

  • 122. Data: 2021-07-27 11:21:32
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2021-07-27 o 10:47 +0200, Jarosław Sokołowski napisał:
    > Jak nie jak tak. Jeśli ktoś grzeje kozą, to przy rozpalaniu w niej
    > musi dmuchać, żeby nie zgasło.

    Dziękuję za wyjaśnienie, nie pomyślałem o tej oczywistości - jakże
    przecież adekwatnej do warunków mieszkaniowych w pustostanie. Zmyliła
    mnie użyta liczba mnoga, ale to pewno zwyczajna literówka, tak jak ta
    inna brakująca literka. Nie znając wcześniejszego kontekstu dyskusji
    dałem się wyprowadzić w pole. Być może powrócę do lektury tego pana,
    skoro opisuje takie ciekawostki - ale to dopiero po kilkuletnim okresie
    kwarantanny, wszak lepiej dmuchać na zimne.

    Mateusz

  • 123. Data: 2021-07-27 11:26:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 27 lipca 2021 o 11:21:34 UTC+2 Mateusz Viste napisał(a):
> [...]
    > skoro opisuje takie ciekawostki - ale to dopiero po kilkuletnim okresie
    > kwarantanny, wszak lepiej dmuchać na zimne.

    Dobrze napisałeś. Dla ciebie wieśniaku to ja Pan jestem i niech tak zostanie. Daj
    instrukcje jaka twoi nowi koledzy powinni sobie proce zrobic. Z procy lisa złapanego
    w sidła nie zabiją ale do ptaszków mogą strzelać.

  • 124. Data: 2021-07-27 12:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > tak zostanie. Daj instrukcje jaka twoi nowi koledzy powinni sobie
    > proce zrobic. Z procy lisa złapanego w sidła nie zabiją ale do

    [chusteczka]

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 125. Data: 2021-07-27 15:47:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 27 lipca 2021 o 12:59:59 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu
    > 1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!"
    Kurier co się urodził na wsi nie zrozumie.

  • 126. Data: 2021-07-27 16:27:48
    Od: collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 27.07.2021 o 09:39, Mateusz Viste napisał:

    > Nie wiem, o co chodzi z dmuchaniem, gdyż to zwrot mi nieznany

    Nie? To może znany ci jest zwrot: dymać, bzykać, jebać, ciupciać,
    pieprzyć, pierdolić, posuwać, ruchać, rżnąć, walić, zapinać, rypać,
    grzmocić, chędożyć. Owieczki wełniane. Ty... rybi, na kaczych łapach.

  • 127. Data: 2021-07-27 17:08:24
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.07.2021 o 22:03, budynPL pisze:
    > w osiągnięciach życia będziecie sobie mogli wpisać:
    > zniszczyłem wspólne dobro.
    > Gratulacje ze smutkiem załączam...
    >

    > b.

    Od czasu ja skonfigurowałem w czytniku filtry, zaraz się lepiej grupę
    czyta :)

  • 128. Data: 2021-07-27 18:04:05
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

> [...]
    > skoro opisuje takie ciekawostki - ale to dopiero po kilkuletnim okresie
    > kwarantanny, wszak lepiej dmuchać na zimne.

    Szczerze odradzam. Zajrzałem do odpowiedniego pliku -- właściwe wpisy
    mam od ośmiu lat. Odnośnie jego kolegów również, więc święty spokój.
    Nie tęsknię.

    --
    Jarek

  • 129. Data: 2021-07-28 07:41:15
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-27 o 11:26, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:

    > Dobrze napisałeś. Dla ciebie wieśniaku to ja Pan jestem
    buuuhahahhahahahaha! a dla mnie jesteś kanalią i psim bękartem ;-))
    > i niech tak zostanie.
    pamietaj: verba volant, scripta mannet ;-)))
    >Daj instrukcje jaka twoi nowi koledzy powinni sobie proce zrobic.
    https://pl.hiloved.com/jak-zrobic-puerto-rican-chleb
    -wodny-pan-de-agua/
    ;-))))
    > Z procy lisa złapanego w sidła nie zabiją ale do ptaszków mogą strzelać.

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,269
    43666,byly-senator-pis-ciagnal-psa-na-linie-przypiet
    ej-do-auta-mezczyzna.html

    --
    Runt

  • 130. Data: 2021-07-28 07:41:31
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-27 o 15:47, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > Kurier co się urodził na wsi nie zrozumie.

    odezwał się obrzezany brzytwą ;-))))

    --
    Runt