  • 81. Data: 2021-07-19 07:07:45
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-17 o 10:03, Uzytkownik pisze:

    > E no przesadziłeś. Nie porównuj Marcina do tego psychopaty, bo on
    > ogólnie jest gość na poziomie, ale czasami wali na oślep i przywali nie
    > temu, któremu należało.

    to go nie usprawiedliwia. podlizuj się zenkowi. będziesz taki sam jak
    on. pamietam jak na mnie naskoczyles bez powodu.

    --
    Runt

  • 82. Data: 2021-07-19 07:07:49
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-17 o 20:13, psychol Kris pisze:

    > Żadne osiągnięcia, dziecinada zwykła na poziomie idioty Runta.

    idiotow to ty szukaj w swojej rodzinie. wyslales zenusiowi czekoladki?

    --
    Runt

  • 83. Data: 2021-07-19 07:11:24
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-18 o 11:32, psychol Kris pisze:

    > Zweryfikuj twórczość Runta(pod różnymi nickami) na usenecue.

    nie uzywam roznych nickow. kiedys uzywalem "pajdak". nie kombinuj
    sukinsynu! jestes taka sama zaraza jak zenus. siebie warci. pfu!

    --
    Runt

  • 84. Data: 2021-07-19 07:21:16
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-18 o 10:51, Kris pisze:

    > Dlaczego jesteś chamski w dyskusji!

    I KTO TO MOWI? nie masz honoru! pfu!

    wyslales zenusiowi biale róze?

    --
    Runt

  • 85. Data: 2021-07-19 09:29:37
    Od: adam <a...@a...pl>

    > W internecie jest dużo miejsca. Załóżcie swoją grupę, moderatorem i naczelnym
    inżynierem zostanie uzyszkodnik. Będziecie mieli taki spokój że nikt wam miesiacami
    nie będzie przeszkadzał jakimiś wpisami.

    Wiele lat temu zacząłem czytać tę grupę, była to jedna z bardziej
    merytorycznych i kulturalnych grup, miło było czytać fachowe wypowiedzi.
    Aż zdziwiony byłem, że jeszcze taka istnieje. Potem zacząłeś pisać Ty, i
    albo obrażałeś tych, którzy się z Tobą nie zgadzają, albo zamiast
    rzeczowych wypowiedzi wysyłałeś prześmiewcze posty.

    Stąd nie dziw się, że niektórzy reagują. Ta grupa nie jest Twoja, nie
    wprowadzaj tu swoich zasad, zastosuj się do netykiety. Albo skorzystaj z
    rady, której udzielasz innym - załóż własną grupę.

  • 86. Data: 2021-07-19 10:55:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    pan adam napisał:

> [...]
    > i albo obrażałeś tych, którzy się z Tobą nie zgadzają, albo zamiast
    > rzeczowych wypowiedzi wysyłałeś prześmiewcze posty.

    Ja grupę cały czas tak postrzegam. Ale ja używam KF. W tym wątku widzę
    ledwie kilka wiadomości, choć jak teraz przestawiłem na chwilę wajchę,
    by mieć płny ogląd, widok ukazał się straszny. Stos urobku z ciężkiej
    pracy długoletnich rezydentów KF. Dawno o nich zapomniałem, nie myślałem
    o tym, czy wciąż jeszcze piszą, ale widać, że dobrze im ze sobą razem.

    > Stąd nie dziw się, że niektórzy reagują.

    Ja się właśnie temu dziwię najbardziej!

    --
    Jarek

  • 87. Data: 2021-07-19 11:56:18
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > pracy długoletnich rezydentów KF. Dawno o nich zapomniałem, nie myślałem
    > o tym, czy wciąż jeszcze piszą, ale widać, że dobrze im ze sobą razem.

    Niech pierwszy rzuci kamień ten, który jest bez winy.

    Fajnie jak się samemu ironizuje i kogoś innego próbuje się
    zdyskredytować, a później się obraża za ripostę.

    Z tego robią się awantury. Co gorsza niektórzy nie umieją później ocenić
    sytuacji oraz wskazać winnych to przywalają na oślep tym, którzy się
    bronią lub działają w odwecie.

  • 88. Data: 2021-07-19 19:39:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 19 Jul 2021 10:55:10 +0200, Jarosław Sokołowski

    > Ale ja używam KF.

    To pokaż kto tam siedzi. ;)
    U mnie taka świta:

    pms
    !delete From "Tomasz Pyra"
    !delete From "Adam Płaszczyca"
    !delete From "_Master_"
    !delete From "ąćęłńóśźż"
    !delete From "egon"
    !delete From "Cavallino"
    !delete From "RadoslawF"
    !delete From "kk"

    pmb
    !delete From "Kris"
    !delete From "Zenek Kapelinder"
    !delete From "Adam Sz."
    !delete From "Maniek4"
    !delete From "heby"
    !delete From "Uzytkownik"
    !delete From "JaTolko"
    !delete From "collie"
    !delete From "Runt"
    !delete From "Mateusz Viste"
    !delete From "Marek S"
    !delete From "KIKI"

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 89. Data: 2021-07-19 22:18:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 19 lipca 2021 o 19:40:02 UTC+2 Myjk napisał(a):
    > Mon, 19 Jul 2021 10:55:10 +0200, Jarosław Sokołowski

> [...]
    To jest jeszcze ktoś kogo czytasz czy tylko to co sam napiszesz? Dobrze wiedzieć że
    jestem w kfie. Chujów mogę ci tyle nawstawiać że z ich skór byś uszyl płaszcz i na
    teczkę by jeszcze zostało.

  • 90. Data: 2021-07-20 07:54:59
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Chcesz cenzurować grupy a mnie chuju od ubeków wyzywasz.

    No przecież pisałeś i się chwaliłeś jak pracowałeś w UB, jak tłukłeś
    ludzi. To się teraz nie wypieraj skoro sam o tym pisałeś.

    Poza tym wypraszam sobie zwroty typu chuju, bo nie jestem twoim tatusiem.