  • 1. Data: 2009-04-28 16:42:03
    Temat: plamy z taśmy malarskiej
    Od: Łozin <j...@U...xo.pl>

    Witam
    mam taki problem.
    na czas tynkowania miałem okna owinięte folią i oklejone taśmą malarską.
    niestety tśma była też w kilku miejscach nalepiona na ramę okna.
    teraz zostały tam wstrętne białe plamy z kleju. można próbowac delikatnie
    zdraoać to palcem
    ale tedy tylko klej się rozmazuje .

    Czym mogę skytecznie zmyć taki klej z okna pcv - okleinowanego aby nie
    uszkodzić okleiny

    Jacek

  • 2. Data: 2009-04-28 18:14:19
    Temat: Re: plamy z taśmy malarskiej
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Łozin" <j...@U...xo.pl> napisał w wiadomości

    > Czym mogę skytecznie zmyć taki klej z okna pcv - okleinowanego aby nie
    > uszkodzić okleiny

    - nafta
    - WD40 itp.
    - olej
    - masło (sic!)

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 3. Data: 2009-04-28 19:24:48
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    a fuj ! masło
    Moja babcia miała takie metody - masło na smołę i potem szmatką z
    terpentyną.
    Nie lepiej po prostu benzyna ekstrakcyjną? Niczego nie uszkodzi, a zmyje bez
    śladu, tłustych plam itp.
    Jacek

  • 4. Data: 2009-04-28 20:01:30
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > terpentyną.
    > Nie lepiej po prostu benzyna ekstrakcyjną? Niczego nie uszkodzi, a zmyje
    zdecydowanie benzyna ekstrakcyjna
    Zbyszek

  • 5. Data: 2009-04-29 17:17:02
    Od: Bibi <b...@p...fm>

    On 28 Kwi, 22:01, "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> wrote:
    > zdecydowanie benzyna ekstrakcyjna
    > Zbyszek

    W którymś z marketów jest płyn do usuwania naklejek, zapytaj. Teściowa
    zmywała tym w pracy stare taśmy niezdarte podczas budowy z okien pcv i
    chwaliła sobie. Kilka skrobaków przy tym zniszczyła, bo dwa lata
    odstały okna.

  • 6. Data: 2009-04-30 12:56:23
    Od: _a_r_t_e_c_ <a...@p...onet.pl>

    Polecam srodki ze sklepu z akcesoriami do samochodu. U mnie rewelacyjnie
    działa taki w niebieskiej butelce liquid do polerowania karoserii, zmywa
    wszystko, trudne plamy, zacieki, smołe, nawet kabinę prysznicową tym
    czyszczę. Z samochodu zetrze każdą plamę, z okna też, szyby też
    wypoleruje na błysk.
    Kosztował ok. 20 zł. za 0,5 l butelke. Nazwy nie pamietam, jakiś Mr
    Liqiud, czy Mr brighr , niebieska butelka i białe napisy, produkt chyba
    niemiecki. Podobne reklamują w TV.

  • 7. Data: 2009-04-30 13:01:32
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    _a_r_t_e_c_ pisze:

> [...]
    > Kosztował ok. 20 zł. za 0,5 l butelke. Nazwy nie pamietam, jakiś Mr
    > Liqiud, czy Mr brighr , niebieska butelka i białe napisy, produkt chyba

    trupia czaszka na butelce jest ?

    michal

  • 8. Data: 2009-05-04 07:15:28
    Od: _a_r_t_e_c_ <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Usrobo napisał:

    > trupia czaszka na butelce jest ?

    Nie ma, ale jak to mówią, głodnemu chleb na mysli ;)
    Zamieszczam fotke z opakowaniem:
    http://www.garnek.pl/artec/5290839

    artec