  • 1. Data: 2009-04-28 18:52:33
    Temat: Dobudowa komina w drewnianym domku - epilog
    Od: "fajnefele" <f...@g...pl>

    Pare miesiecy temu pytalem szanowne grono jak i jaki komin dobudowac do
    domku letniskowego na polfundamencie. Troche czasu minelo, ale sie pochwale
    ze komin stoi :-). Zdecydowalem sie z roznych wzgledow na zewnetrzny, z
    cegly klinkierowej, dwa kanaly, dymowy i wentylacja, w dymowym rura 14cm z
    kwasowki, duza, porzadna stopa fundamentowa, wyczystka, generalnie bajer.
    Myslalem ze taki komin przytloczy bryle drewnianego domku, wiec zdecydowalem
    ze sam komin z klinkieru bedzie nieco nizej niz kalenica, a wystawac bedzie
    kwasowka. Przejscie przez drewniana sciane z rury ceramicznej strasznie
    grubej i w srodku kwasowka.Wyszlo super! Do komina podpiety piec kominkowy
    6kw, przy 5C na zewnatrz po polgodzinie w domku mam 25c, cudne cieplo,
    plomyki za szybka, nieziemski klimat! Jeszcze raz dziekuje wszystkim za
    rady.
    Pozdrawiam, Maciek.

  • 2. Data: 2009-04-28 19:10:38
    Temat: Re: Dobudowa komina w drewnianym domku - epilog
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    No to życzę wielu miłych wieczorów przy kominku,.
    Jacek

  • 3. Data: 2009-04-29 10:18:10
    Od: "Aleksander" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "fajnefele" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nizej niz kalenica, a wystawac bedzie kwasowka. Przejscie przez drewniana
    > sciane z rury ceramicznej strasznie grubej i w srodku kwasowka.Wyszlo

    Pochwal się jakimiś zdjęciami :).
    Pozdrawiam i gratuluje komina :).

    Aleksander.