  • Data: 2015-10-30 08:33:37
    Temat: Re: płaski dach a 2spadowy - koszty
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 30 października 2015 08:28:39 UTC+1 użytkownik scruffty napisał:

    > Zależy jak liczyć, licząc średnią z dachówkami specjalnymi, to bliżej 50 zł
    > nawet przy cenie zwykłej za m2 = 25 zł. Gąsiory, skrajne to 30-60 zł/szt.
    > Taki trójnik gąsiora to może i 500 zł kosztować.

    To racja - moja sasiadka wybrala sobie plaska dachowke - gasiory po 200 pln
    (a ma dach wielospadowy), gasior skrajny 500 pln, trojnik (uwaga uwaga)
    2000 pln. Bylem zdziwiony jak w trakcie budowy poprosila mnie zebym
    zerkal tam czasem czy dachowek nie kradna (te najdrozsze trzymala w
    mieszkaniu :)) ale jak sie dowiedzialem o cene to sie wszystko wyjasnilo...
    Masakra ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.