    From: mal <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: plastikowy zbiornik akumulacyjny do pieca
    Date: Wed, 27 Oct 2010 07:49:12 -0700 (PDT)

    On 27 Paź, 16:24, "kogutek" <k...@v...pl> wrote:

    > Zdaję sobie sprawę z wymagań jakie powinny spełniać artykuły spożywcze
    > wprowadzane do obrotu. Ale z drugiej strony jak patrze na wędliny to coś mi nie
    > pasuje.

    Cokolwiek byś nie napisał o wędlinach - zgadzam się absolutnie.

    > A widzę ze kroplę bez kitu robią w łodzi. Nie ma rurociągu do
    > gór.

    Użyli chwytliwej nazwy. To marketing. W tzw. niecce łódzkiej jest
    bardzo dobra woda głębinowa. Możesz pić ten bez-kit spokojnie.

    > Mnie  otwartym układzie chłodzenia woda z kranu zwyczajnie się psuła.
    > Śmierdziała stawem i wszystko co w niej było robiło się oślizłe jak żaba. Nie
    > sądzę żebym akurat ja miał pecha i innym się to nie przydarzy.

    Zgoda. Będzie się psuła zawsze. Nawet gotowana. Zanim trafi ta woda do
    Twego kranu - musi pokonać kilka/kilkadziesiąt kilometrów drogi w
    zamkniętych, stalowych rurach, w których kwitnie bogate życie
    wewnętrzne...
    Glony, sinice, często też różne bakterie.
    Czy kogoś to martwi? Zapewne nie właścicieli wodociągów.
    Zajrzyj kiedyś do rury wodociągowej, którą płynęła dłuższy czas woda.
    Wtedy pogadamy :-)