    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: po co się buduje bloki
    Date: Tue, 20 Dec 2011 06:44:35 -0800 (PST)

    > Wykup też był moją świadomie podjętą decyzją i wiedziałem co
    > się z tym wiąże. Tak czy siak ja przedkładam mieszkanie w takim układzie jak
    > mam teraz nad mieszkanie w domu

    więc nie uogólniaj... trafiłeś idealnie i ok, ale dużo się może
    zmienić...
    ja swego czasu wynająłem mieszkanie w kamienicy czterorodzinnej,
    spokojna okolica nad jeziorem, wokół las, generalnie starsi ludzie,
    żadnego marginesu, na początku było super, zastanawiałem się nad
    zakupem na własność... zaczęło się od głupoty, sąsiadka dokarmiała
    bezpańskie koty bezpośrednio pod moim oknem (choć mogła pod swoim),
    mój pies na jej kici kici demolował parapet i firanki, a jak był sam,
    to całą kuchnię, rozmowy z sąsiadką nie przyniosły rezultatu, zostałem
    uznany za wroga i to drugiej kategorii, bo stwierdziła: dopiero się
    wprowadził, a już się rządzi... i do tego nie u siebie, tylko na
    wynajętym... potem rozpoczęła się wojna, nie moja jedna, bo z czasem
    okazało się, że to normalne w tej okolicy i nawet sporo spraw kończy
    się (a może i nie kończy...) w sądzie... a ulica nomen omen nosiła
    nazwę Aleja Przyjaciół...:-)
    więc prędzej czy później komuś coś nie będzie pasowało i twoja ziemia
    obiecana będzie taka, jaką maja teraz izraelici...
    ale co kto lubi... zawsze marzyliśmy o drewnianym domku w lesie, na
    bezludziu, no i taki teraz mamy, z trudnym zimowym dojazdem,
    przedszkole, sklepik, poczta, jest 4 km ode mnie, po resztę do miasta
    45 min samoichodem, więc nie codziennie tam jesteśmy, pracę mamy w
    domu, jest super... ale już planuję przeprowadzkę, młody za te 6 lat
    pójdzie do gimnazjum... nam się też to zadupie pewnie do tego czasu
    znudzi...

    pozdrawiam
    s_13