    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: po co się buduje bloki
    Date: Fri, 23 Dec 2011 15:05:20 -0800 (PST)

    On 23 Gru, 23:34, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Mnie chodziło bardziej o to kto i za co te mieszkania kupi. Przecież
    > lepiej to już było. Mamy kryzys. Dlaczego kupi zamiast wynajmować i być
    > wolnym od uwiązania z miejscem, miastem? Czy chodzi o to byleby kupić a
    > potem jakoś się spłaci, jakoś to będzie? Czy to jeszcze odwaga czy już
    > głupota?

    Jezeli wolisz wynajmowac i splacac tym samym komus innemu kredyt to
    Twoja wola.
    Ja majac w perspektywie wynajem mieszkanka 2 pokojowego 50m2 ktorego
    utrzymanie kosztowalo 1,5k pln / mc, wybralem budowe domu ktorego
    utrzymanie kosztuje 500 pln / mc plus jakistam kredyt (no spory, nie
    powiem) ale przynajmniej splacam swoje, a nie czyjes. A przy okazji
    mam 300m2 z silownia i trzema lazienkami, a nie mala klite w bloku :)
    pozdr.

    --
    Adam