    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 27 Jul 2015 08:19:00 -0700 (PDT)
    Subject: Re: po ok. 4 latach rozebrałem reku Brink Renovent
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niedawno w tv był program o tym że jakiś facet wynajął pomieszczenia poza miastem i
    zwoził takie trucizny że strażacy w kombinezonach nurków tam chodzili. W okolicy
    zabudowa jednorodzinna. W Nowosolnej pod Łodzią wystarczy wbić rurę w ziemię i możnha
    podpalić metan jaki z niej wylatuje. Nowosolna to takie miejsce gdzie żyje sporo
    ludzi a żadnego domu poza jednorodzinnym nie ma. Metan jest z wysypiska śmieci jakie
    tam jest. Ludzie mówia że latem smród taki jak wiatr od strony wysypiska zawieje ze
    oddychać się nie daje. Z mniej drastycznych przykładów. Sporo osiedli domków
    powstałło na terenach porolniczych. Rolnik podzielił pole na działki i sprzedał.
    Drzewa które dają cień większy niż parasolka urosną po dwudziestu latach od
    posadzenia. No dobra po dziesięciu. Wielu ma za płotem pole. pole wymaga nawożenia.
    Jak rozwalą obornik to na tydziń można się wyprowadzić. Zasięg takiego smrody
    kilkaset metrów, może ponad kilometr. Czyli nie tylko ci co mają płot od strony pola
    rzygają trzy razy dziennie. Co chwila w tv jest program że w środku osiedla domków
    ktoś chlewnię postawił. Albo że drogą za płotem wożą odpady z ubijalni zwierząt.
    Niedawno było o firme co opałem handluje. Konfekcjonują miał. Mieszkający w domkach
    ludzie mówili że na czarno srają bo pył z węgla jest wszędzie.