  • Data: 2014-06-13 13:10:51
    Temat: Re: podciągnięcie wody do działki
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 13 czerwca 2014 12:08:54 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
    > Ile płaciliście u siebie za podciągnięci wody do działki?
    > Wodociągi powiedziały 300zł za metr co przy odległości 150m daje spooorą >sume...
    Ja miałem coś koło 120metrów. Wodociągi również zaproponowały kosmiczną cene więc
    zrobiłem tak:
    wykop- gościu z koparką za wykopanie i zasypanie wziął 500zł( w tą dziurę szła
    również kanaliza ale to bez znaczenia w tym przypadku). Rura PE coś chyba koło
    2zł/metr.
    Wykopaliśmy, wrzuciliśmy rurę, z wodociągów przyjechali zrobili wcięci do sieci(coś
    koło 500zł chyba skasowali) i z drugiej strony założyli wodomierz(tez chyba coś koło
    100zł)
    Dziurę zasypaliśmy.

    > Do tego 600zł za prkt.
    Żadnego projektu nie potrzebowałem- wodociągi wydały tzw "warunki, my zrobiliśmy jw.
    przy odbiorze końcowym budynku geodeta naniósł przyłącze na mapy
    > Można zapisać się w kolejce i do 5 lat zwrócą 80% no ale wpierw trzeba wyłożyć.
    Coś tam wspominali o możliwości rozliczenia w opłatach za wode ale odpuściłem temat.
    W sumie powinni zwrócić bez łaski zwrócić koszt zrobienia przyłącza i już kilka
    wyroków było ale dokładnie nie wiem jak to jest na dzisiaj
    > Teren płaski/pola, żadnych utrudnień w postacie drzew itp
    > Już wole sobie studnie wywiercić niż dać im 50 000zł...
    50tys za 150m przyłącza to cena bardzo z kosmosu