  • 1. Data: 2011-05-10 12:26:39
    Temat: poddasze uzytkowe a ilosc kondygnacji
    Od: "t" <s...@d...re>

    Witam
    co oznacza taki zapis w planie zagospodarowanie:
    ----------
    maksymalna wysokość zabudowy:
    budynki mieszkalne - do dwóch kondygnacji w tym poddasze użytkowe.
    ----------
    Czy moge wybrać projekt z dwoma kondygnacjami bez poddasza użytkowego, tyklo
    poddasze nieużytkowe?

  • 2. Data: 2011-05-10 12:28:53
    Temat: Re: poddasze uzytkowe a ilosc kondygnacji
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "t" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Czy moge wybrać projekt z dwoma kondygnacjami bez poddasza użytkowego,
    > tyklo poddasze nieużytkowe?

    IMO możesz.
    W planie jest też pewnie wysokość budynku - sprawdź sobie to też.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2011-05-10 16:28:34
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-10 14:26, t pisze:
> [...]
    > ----------
    > Czy moge wybrać projekt z dwoma kondygnacjami bez poddasza użytkowego, tyklo

    imho parter lub parter i poddasze

    Pozdro

    Maseł

  • 4. Data: 2011-05-10 17:45:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik t napisał:
> [...]
    > ----------
    > Czy moge wybrać projekt z dwoma kondygnacjami bez poddasza użytkowego, tyklo

    Tak, możesz.
    W planie powinien być też zapis o maksymalnej wysokości zabudowy i
    spadkach dachu, jeżeli się zmieścisz w tych parametrach, to na dobrą
    sprawę obie kondygnacje możesz mieć nieużytkowe, nie tylko poddasze. ;)

  • 5. Data: 2011-05-11 08:25:55
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 10-05-2011 o 19:45:15 nadir <n...@h...org> napisał(a):

> [...]
    > spadkach dachu, jeżeli się zmieścisz w tych parametrach, to na dobrą
    > sprawę obie kondygnacje możesz mieć nieużytkowe, nie tylko poddasze. ;)

    O ile zmieści się w pozostałych ograniczeniach. U mnie była również
    określona maksymalna wysokość kalenicy.
    --
    PZDR
    Shaman