eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.dompodkład pod ogrzewanie podłogowe i panele - pianka i folia czy bez folii? › Re: podkład pod ogrzewanie podłogowe i panele - pianka i folia czy bez folii?
  • Data: 2014-10-16 20:16:16
    Temat: Re: podkład pod ogrzewanie podłogowe i panele - pianka i folia czy bez folii?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 16 października 2014 20:02:20 UTC+2 użytkownik dsw napisał:

    > rewelacja. Spomiędzy Twojej kąśliwości i prób sarkazmu wnioskuję, że folii i >tak
    potrzebuję. Beton na gruncie, mimo, iż izolowany styropianem to jednak na >gruncie.
    I?
    Najczęsciej ten grunt pod betonem jest suchy jak pieprz bo niby skad wilgoć skoro
    najczęściej poziom chudziaka/posadzki jest wyżej jak grunt na zewnątrz.
    > Czyli folia i pianka?
    Chcesz to daj ale pomyśl co będzie jak np wezyk pęknie w zlewie czy chociazby wiadro
    z woda się wyleje. Jak będzie folia to masz potęzne kłopoty łącznie ze zrywaniem
    podłogi pewnie, jak foli nie będzie woda wsiąknie w beton i niżej.
    Przerabiałem temat, na szczęście foli nie miałem. Kilkanascie miesięcy temu na
    pl.misc.budowanie taka awarie miał gościu i miał on izolację podłogi. Kłopoty potężne
    koszty osuszenia tego niemałe. Poszukaj, poczytaj.
    Jak chudziak jest wyżej poziomu okolicznego gruntu to wilgoci nie ma prawa być bo i
    skąd.