  • Data: 2018-05-14 20:55:42
    Temat: Re: podłączenie wideodomofonu
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .05.2018 o 20:41 yabba <g...@g...com> pisze:

    > EURA VDP-12A3

    Trochę późno - ale jak robiłem u siebie bramę i furtkę to wybrałem Vidosa.
    Sterowanie, zasilanie, wideo - wszytko na jednej parze skrętki (mam 25
    metrów od furki do monitora). Podłączenie banalnie proste - jedyny minus
    to cena...

    U Ciebie - rób jak zaleca producent, w instrukcji na pewno masz podane
    przekroje w zależności od długości kabla. Na wszelki wypadek daj w peszlu
    (ja kupiłem rurę do podlewania 5/4'' w której idą wszystkie kable)

    TG