  • Data: 2018-05-15 09:18:28
    Temat: Re: podłączenie wideodomofonu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 maja 2018 21:36:51 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Ale skoro przez 10 lat nic Ci się nie ubzdurało, to i przez następne 10
    > też pewnie nie.

    Racji sporo w tym masz pewnie
    Aczkolwiek w ubiegłym roku kupiłem mini kamerkę żeby ją zamontować w domofonie i
    podłączyć do monitoringu. Więc skrętkę trza by wciągnąć. Ale jakoś tak z rok się
    zmobilizować nie potrafię bo to albo zima albo upały si się nie chce
    W okolicach świat żona od ładnych kilku lat się mnie pyta kiedy gniazdko zamontuję w
    okolicach furtki bo jakieś świecidełka wiesza i przedłużacze ją nerwią. No i w planie
    jest tam jakaś lampa do postawienia aby oświetlała długie zimowe wieczory.
    Kilka lat już zwlekam ale pewnie kiedyś wciągnę w ta rurę kabel do gniazdka 220V.
    Roboty na dwa kwadranse tylko mobilizacji potrzeba;)

    >Te peszle to takie dmuchanie na lód. Niepotrzebna zabawa.

    Żadna tam zabawa- jak było rozgrzebane podwórko to wrzuciłem w wykop rurę PE32
    zasypałem i tyle. Później skrętkę do domofonu wciągnąłem itd
    Zabawa to by była teraz jak bym musiał kostkę zdejmować.