    From: "1634Racine" <1...@R...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: podloga: czym przykleic parkiet?
    Date: Wed, 6 Apr 2011 23:19:37 +0200

    ptoki in
    news:a60ac901-01ab-4a9c-8c5d-71db1ae4513e@l30g2000vb
    n.googlegroups.com
    > Tak. Mapei tak wlasnie nazywa. Dragon pisze cos o kleju do podlog.
    [......]

    no i jestem w klopocie. Nawet duzym.
    bo przy okazji innych robotek domowych, ktorych "sie zebralo" troche -
    odklejone klepki podlogowe bedzie przyklejal czlowiek wlasnie od podlog,
    scian, parapetow itp itd.
    I od razu wyjechal z klejem UZIN (wymieniony w tym watku).
    Ze naprawde trwale klejenie to z jego doswiadczenia jest wlasnie uzinem, ze
    wspolczesny uzin to nie tamta tricizna sprzed lat, a Mapei wg niego dlugo
    nie potrzyma (akurat) w tych miejscach, ktore ma kleic.
    A moj klopot taki, ze za cholere nie chce polozyc na podloge nic
    toksycznego, tzn. chce to zminimalizowac, bo wiadomo - wszystko to jest
    chemia, ale gdzies jej mniej, gdzies wiecej.
    Bo jaka jest opinia o wspolczesnym kleju "uzin"? BergenBelzen, czy
    przesadzam i bez problemu isc w to?