  • Data: 2012-07-24 11:27:43
    Temat: Re: podłoga na gruncie w remontowanym domu
    Od: "s_13" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawy sposób rozumowania radziewckiego naukowca: "........ mucha
    > ogłuchła" :)

    to powiedz, po co ta papa ma tam być...

    > W rzeczywistości winą było to, że ktoś dał d.... z podłączeniem wężyków
    > pod wannę, a nie, że izolacja to zło.

    nikt nie dał dupy, więc schowaj swoje teorie... pisałem już że pękł mosiężny
    element, kolanko do mocowania baterii na brzegu wanny, a połączenie które
    zbeształeś, czyli mosiężna końcówka węża, nakręcona na pakuły na stalowy
    nypel miało się całkiem nieźle...
    to po prostu gówniany materiał, juz któryś raz się naciąłem, grubość ścianki
    po nacięciu gwintu nie miała chyba nawet 0,5 mm, teraz kupiłem niby to samo,
    niby za tyle samo, ale ścianka ze 3 razy grubsza...

    pozdrawiam
    s_13