  • 51. Data: 2010-09-11 07:36:04
    Temat: Re: podlogowka i c.w.u. tanie materiały
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    news:i6f5a2$f6b$1@news.onet.pl...
    > a czy ja jestem policja, ja tylko piszę, że zakup z niepewnego źródła może
    > być ryzykowny.

    Wlasnie dlatego wole kupowac samemu bezposrednio w hurtowni niż "odupowac"
    materiał od Panów Instalatorów

    Kris

  • 52. Data: 2010-09-11 07:59:01
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > sądzę że facet musiał sobie zdawać sprawę że ten towar może być trefny za
    > te pieniądze.
    >
    > połowa ceny 1/3, może być ale 1/10 to śmierdzi na kilometr.

    Mógł w ogóle nie podejrzewać, bo złodziej dobrze tłumaczył, że był to sprzęt
    brata, który wyjechał za granicę i kazał go sprzedać.
    Prawdą było, że ten złodziej miał muzykującego brata, który faktycznie
    wyjechał za granicę i brat ten mógł faktycznie mieć i korzystać z takiego
    sprzętu. Najprawdopodobniej to zmyliło kupującego. Goście się znali, bo jak
    to na wsiach ludzie znają się, a byli to goście z sąsiadujących ze sobą wsi.

  • 53. Data: 2010-09-11 18:21:41
    Temat: Re: podlogowka i c.w.u.
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > wymienili kocioł i zabrali starego złoma z głębokiej piwnicy. Ja też w sumie
    > zadowolony. Odpowiadam za to że z przyłączy kotła nie cieknie i nie dymi.
    > Reszta mnie nie interesuje.
    > --

    IMHO nie masz (prawnie) racji. Zrobiłeś modernizację niezgodnie z obecnymi
    przepisami, czyli w razie czego jesteś współwinny.

  • 54. Data: 2010-09-11 19:52:12
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 11-09-2010 o 09:33:25 Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > To pewnie mnie zamkna niedługo. bo mam faktury na których jest rabat 69%
    > na kable, 50% na grzejniki,
    Te hurtownie specjalistyczne to w ogóle mają jakieś ceny z kosmosu,
    jak 3 lata temu pytałem o kable to na dzień dobry dostałem 50% rabatu ale
    wydało mi się to podejrzane
    nie kupiłem, potem sie okazało żę na allegro kupiłem jeszcze taniej
    te same kable, podobnie z rurami.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 55. Data: 2010-09-12 13:00:40
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]
    > wydało mi się to podejrzane
    > nie kupiłem, potem sie okazało żę na allegro kupiłem jeszcze taniej

    Z całą pewnością nie kupiłeś "tych samych" kabli. Nie sądzę, żeby sprzedawca
    z Allegro zaopatrywał się w tej hurtowni i kupił dokładnie te kable, które
    Ty chciałeś kupić drożej i sprzedawał je taniej na Allegro.
    ;D

    Dobra, a teraz poważniej. Czy jesteś pewien, ze to są takie same kable ?
    Sprawdź grubość żył i grubość izolacji.

  • 56. Data: 2010-09-12 14:34:52
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Z całą pewnością nie kupiłeś "tych samych" kabli. Nie sądzę, żeby
    > sprzedawca z Allegro zaopatrywał się w tej hurtowni i kupił dokładnie te
    > kable, które Ty chciałeś kupić drożej i sprzedawał je taniej na Allegro.

    Te kable sprzedaja czesto te same hurtownie na allegro taniej a normalnie
    drozej bo lokal, swiatlo i takie tam. Jednak czesto jak sie doliczy
    przesylke to przy mniejszych ilosciach wcale nie jest to takie oplacalne.

    > Dobra, a teraz poważniej. Czy jesteś pewien, ze to są takie same kable ?
    > Sprawdź grubość żył i grubość izolacji.

    No wlasnie, moze na allegro kabel jest z izolacja 450V a w hurtowni 750V

    Pozdro.. TK

  • 57. Data: 2010-09-12 16:06:57
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-09-12 16:34, Maniek4 pisze:
> [...]
    > drozej bo lokal, swiatlo i takie tam. Jednak czesto jak sie doliczy
    > przesylke to przy mniejszych ilosciach wcale nie jest to takie oplacalne.

    Dokładnie. Chciałem swego czasu wziąć na allegro wełnę. Cena dobra,
    tylko trzeba wziąć całego TIR-a.

    Czasem towar jest sprzedawany na paczki, natomiast bywają hurtownie,
    które sprzedają na sztuki (czyli możesz wziąć np. 100szt. zamiast 500).
    A wtedy musi być drożej.

    M.

  • 58. Data: 2010-09-12 18:58:31
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 12-09-2010 o 15:00:40 Plumpi <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > ;D
    >
    > Dobra, a teraz poważniej. Czy jesteś pewien, ze to są takie same kable ?
    Ta sama polska firma, a rury te same diamondy (chyba tak pisane) były.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 59. Data: 2010-09-12 19:33:20
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie. Chciałem swego czasu wziąć na allegro wełnę. Cena dobra, tylko
    > trzeba wziąć całego TIR-a.

    I jak to kiedys Kris opisywal, ze szedl do hurtowni z lista cen z allegro i
    sprzedawali mu w tych samych cenach nie wiedzac, ze tej ceny i tak w necie
    przy normalnych ilosciach czesto sie nie uzyska. No ale jak ktos jelen to go
    w poroze.
    Jakis czas temu finalizowalem dosc drogie urzadzenie. Cena na allegro nizsza
    niz mozna sobie wyobrazic patrzac na cenniki obowiazujace w Polsce. Jak sie
    okazuje na allegro to sprzet sciagany z niemiec na ktory nie mozna uzyskac
    trzyletniej gwarancji co do gwarancji w ogole nie jestem pewien bo sprzet o
    tych numerach nie wystepuje w polskiej sieci sprzedazy. Ktos kto chce
    oszczedzic 200zl moze za dwa lata albo i wczesniej zalowac decyzji bo
    naprawy tej klasy sprzetu bywaja dosc drogie, ale nie jeden sie nabierze.

    Pozdro.. TK