  • Data: 2021-03-07 11:06:10
    Temat: Re: pompa ciepła i bufor
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W sobotę, 6.03.2021 o 22:46, Zenek Kapelinder napisał:

> [...]
    ek-16-kw-gratis-panel-9960179219

    > Gówno pierwsze z brzegu to ty kundu jesteś. Musisz odreagować stres. Za moment
    kaczki gospodarz wypuści na podwórko. Będą ci srały do miski a ty nawet warknać na
    nie nie będziesz mógł.

    Prawda w oczy kole, ciulu bałucki, pogoniony przez damę na Limance*.
    Jesteś jak ten góral spod Żywca, który po raz pierwszy wybrał się do
    ZOO w Krakowie. Stoi taki chłopek roztropek przed zagrodą dla żyraf,
    patrzy, patrzy, w końcu kręci głową i mruczy pod nosem: "nie, nie ma
    takich zwierząt na świecie!". Tak i ty - który całe życie z kozą
    spędziłeś (ostatnio w pożydowskiej ruderze) - stojąc przed wspomnianym
    kotłem w Castoramie na Sikorskiego, mruczysz pod nosem: "nie, nie ma
    takich kotłów na świecie!".

    *
    https://expressilustrowany.pl/lodz-godz-1510-ul-lima
    nowskiego-zdjecia/ga/c1-10532820/zd/19841514

    --
    Limanka. Tu morda nie szklanka
    (przysłowie łódzkie)