    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 7 Mar 2021 09:53:28 -0800 (PST)
    <o...@l...harvard.local> <s1tejt$14uj$1@gioia.aioe.org>
    <o...@l...harvard.local> <s1tipb$8g8$1@dont-email.me>
    <o...@l...harvard.local> <s1tnc9$b5d$1@dont-email.me>
    <a...@g...com>
    <s1vjvj$27m$1@dont-email.me>
    <8...@g...com>
    <s206em$ka6$1@dont-email.me>
    <f...@g...com>
    <s22a9e$8oq$1@dont-email.me>
    <a...@g...com>
    <s22shc$k3s$1@dont-email.me>
    <8...@g...com>
    <s2333v$8m5$1@dont-email.me>
    Subject: Re: pompa ciepła i bufor
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 7 marca 2021 o 18:39:13 UTC+1 heby napisał(a):
    > Świetnie. Więc jesteś chamem, bo tak uważam. I nie tylko ja. Skoro
    > uważasz że należy tak to nazywać jak się nazywa, to osiągneliśmy jakiś
    > poziom porozumienia.
    nazwać cię idiota skoro nim jesteś.
> [...]
    > Zenek w temacie źródeł tej tajemniczej choroby. A tu szast prast i
    > następna zagadka rozwiązana. Masz więcej takich przemyśleń? Podziel się,
    > ludzkość czeka.
    > Też uważam że jeśli ktoś nie potrafi cytować, to nie mozna go nazywać
    > normalnym. Nawet dzieci w podstawowce ogarniają taki proste zagadnienie.
    > Nazwijmy Twoją przypadłośc dyscytowanie i skoro już jesteśmy w temacie,
    > to od razu klasyfikacja: nienormalność, z lekkim uposledzeniem umysłowym.
    > I tak o to w miłej rozmowie o stali okazało się że Zenuś ma talent do
    > psychiatrii teoretycznej. Na ministra go!
    Napisałes dużo ale w żadnym miejscu nie pokazałeś że potrafisz policzyć ile ciepła
    zmieści się w kotle z tego tematu. Mnie tego uczyli jak miałem z 14 lat i pamiętam do
    dzisiaj jak policzyć. Twierdzisz że stary już jestem. Nie zaprzeczam i życzę ci żebyś
    po tych piwach co codziennie wypijasz, w moim wieku sam jadł łyżka. Nie da się
    obronić tezy że jeśli nie potrafisz policzyć tego co musi potrafić czternastolatek,
    to mistrzem intelektu i elita intelektualną kraju nie jesteś. W takiej sytuacji
    możesz być tylko upośledzony umysłowo.