eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepompa powietrze woda - schlodzenie poddasza - czy to ma sens? › Re: pompa powietrze woda - schlodzenie poddasza - czy to ma sens?
    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pompa powietrze woda - schlodzenie poddasza - czy to ma sens?
    Date: Mon, 24 Jun 2019 16:49:33 +0200

    > Na proste pytanie można spodziewać się prostej odpowiedzi. Zupełnie
    > innej niż "a ty?", "a u was Murzynów biją", "nie garb się", "to wina
    > Tuska".
    Widzę że masz problemy emocjonalne,może odpocznij i przemyśl jeszcze raz
    o co ci chodzi, bo:
    "ale na początku zadałem pytanie: jak trzeba

    Jak trzeba liczyć? normalnie bierze się masę powietrza, jego ciepło właściwe
    i mnozy się przez różnicę temperatur i już wychodzi energia jąką jest w
    stanie
    przekazać, ja dla własnych celów to policzyłem, a Ty z tym jak widasz
    masz problem
    bo zadajesz retoryczne pytania. Ta ta pompa osiąga moc około 4kw dla
    strumienia 450m3/h o początkowej temp około 25st i końcowej 0st.

    --
    Janusz