  • Data: 2012-01-17 22:00:32
    Temat: Re: projekt domu do krytyki...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.01.2012 16:24, A N. pisze:
    > Witam,
    > jakis czas temu pytalem o opinie na temat innego projektu (Tacoma) i
    > dyskusja sklonila mnie raczej do ukierunkowania swoich planów w strone
    > nieco wiekszego domu:
    > http://projekty.lipinscy.pl/Nikko/

    Moja uwaga: wielki, odsłonięty taras jest bez sensu... Przynajmniej w
    naszych szerokościach geograficznych.

    Same kłopoty (woda, śnieg itepe). Ja bym przedłużył dach. Wtedy byłoby
    miejsce np. na grilla podczas deszczu.

    Ten maciupki balkoniko-tarasik nad wykuszem też tak ni przypiął i
    przyłatał (i też będą problemy z wodą).

    Generalnie uważam, że balkon jeśli już to porządny i solidnie zadaszony.

    Co do estetyki to kwestia gustu - mi się osobiście kojarzy ze stodołą
    siłą przenoszoną w klimaty śródziemnomorskie ;)