    From: "a.no" <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: projekt domu do krytyki...
    Date: Tue, 17 Jan 2012 23:06:15 -0800 (PST)

    On 17 Sty, 22:42, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > dwa balkony robią ci duże koszty budowy,  (hydro izolacja) ponadto ten
    > element jest czymś na czym potrafią polec nawet dobre profesjonalne firmy
    > budowlane na dużych inwestycjach.
    >
    > imho balkoniki są kłopotliwym dodatkiem

    sadze ze bez tego wykusza, moze gorzej wygladac, dlatego chyba bym go
    robil ale tak o polow mniej wysuwal - takl mini balkonik glownie do
    "uatrakcyjnienia" prostej brylu.
    co do garazu, hodzi mi po glowie koncepcja jak w tym projekcie:
    http://projekty.muratordom.pl/projekt_ustronny-waria
    nt-i,194,1,0.htm

    z wysunieciem garazu 1m (moze poszerzeniem)

    zastanawiam sie tylko czy w takim wypadku, nieduzeko pochylenia da sie
    go pokryc dachowka cementowa?
    bo wydaje mi sie ze przykrycie glownego dachu taka dachowka nie byloby
    specjalnie drozsze od innych pokryc.
    pozdr., Artur