    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 18 Feb 2020 11:48:19 -0800 (PST)
    Subject: Re: projekt zabudowy kuchni. co robicie z lodówką?
    From: s...@g...com

    W dniu niedziela, 16 lutego 2020 14:53:43 UTC-6 użytkownik ToMasz napisał:
    > witam
    > we wszystkich mieszkaniach w których przebywałem, nawet "w gościach",
    > lodówka jest osobnym, niezależnym, wolno stojącym meblem. teraz ma
    > kuchnie, w której chciałbym estetycznie wkomponować w meble (sam je będę
    > robił) lodówkę wysokości 175cm. popatrzcie na obrazek z ikei:
    >
    > https://tinyurl.com/rcl9kqr
    >
    > lodówka wystaje od tylnej ściany na 60cm. _Górne_ szafki wystają na
    > 30cm. mało tego, górna częśc lodówki, sufit lodówki jest w połowie
    > górnej szafki. No... tak cholernie mi to estetycznie nie pasuje, że mnie
> [...]

    Co bys nie zrobil to albo pojawi sie nowy problem albo ci ktos powie ze zrobiles zle
    albo brzydko albo cokolwiek.

    Mozna lodowke wpuscic w sciane. Choc pewnie u Ciebie juz za pozno. Zmarnujesz gdzies
    tam nieco miejsca, moze zaczniesz sie obijac o wystajacy o te 30cm blat, jak kupisz
    inna lodowke w przyszlosci to albo ci sie nie zmiesci w taka wneke, albo bedzie miala
    szpary.

    I albo komus sie to nie bedzie podobac albo sam sobie ograniczysz wybor sprzetu w
    przyszlosci.

    IMHO, nie warto kombinowac. Pozytek z tego nikly, roboty dodatkowej sporo a potem
    same utrudnienia.