  • 41. Data: 2010-03-09 15:45:44
    Temat: Re: projektowanie na domo
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    wiadomości news:hn5pub$tj8$1@news.onet.pl...
    > To, że ty nie masz takiej potrzeby by dopasować dom do własnych potrzeb
    > oraz dopasować wnętrze do własnego stylu oraz by to architekt wnętrz
    > odwalił robotę wizualizacji wraz z wyborem elementów wykończenia to wcale
    > nie oznacza, że inni budujący nie maja takich potrzeb.
    > Ja za każdym razem rozpoznam rękę architekta wnętrz czy to w mieszkaniu
    > czy też w domu. To po prostu widać. Jeśli ty nigdy nie korzystałes z
    > takich usług to jak mozesz sie wypowiadać?

    Wyrażam tylko swoje opinie. Każdy ma prawo mieć inne zdanie przeciez.
    A jak wynajme archiotekta do projektowania wnętrza i zapłace za to krocie to
    póżniej zadnego przemeblowania/przemalowania scian bym nie chiał robic bo
    szkoda by mi było genialnej wizji archiotekta.
    Wnętrz w realu oglądam, sporo, wizji architektów w folderach, katalogach itp
    tez widuje sporo. I jak juz ktoś tu pisał: w pierwszej chwili to zachwyca
    ale po namyśle mieszkać w czymś takim bym nie chciał. No chyba żebym robił
    dom nie dla siebie albo na pokaz lub na sprzedaż;))

    Krzysiek

  • 42. Data: 2010-03-09 15:52:35
    Od: "Łukasz C." <a...@r...to>

    Tue, 9 Mar 2010 16:45:44 +0100, kris napisał(a):

> [...]
    > ale po namyśle mieszkać w czymś takim bym nie chciał. No chyba żebym robił
    > dom nie dla siebie albo na pokaz lub na sprzedaż;))

    Grupy dyskusyjne mają to do siebie, że każdy ma prawo wyrażać swoją opinię.
    Inna sprawa to narzucanie jej innym ;-)
    Sam przyznałeś, że jesteś w temacie korzystania z usług architektów
    teoretykiem. Większość myśli podobnie jak Ty, tzn. że to zbytek i bezcelowe
    wydawanie pieniędzy "bo tak". I powtórzę kolejny raz - architekt/projektant
    przygotuje Ci taki dom/wnętrze/whatever, jaki będziesz chciał i będzie Ci
    pasował. Wnętrza katalogowe mają to do siebie, że są katalogowe - coś jak
    prototypy samochodów :-)

    --
    ŁC
    Niepijący pracownik to koszmar pracodawcy. Jak się okaże, że trzeba

  • 43. Data: 2010-03-09 16:03:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Łukasz C." <a...@r...to> napisał w wiadomości
> [...]
    > pasował. Wnętrza katalogowe mają to do siebie, że są katalogowe - coś jak

    Niestety jest tak, ze wiekszosc musi dotknac by sie przekonac, a ze nigdy
    nie dotkna ("bo to bez sensu") to do usranej smierci beda wieszczyc takie, a
    nie inne poglady.

  • 44. Data: 2010-03-09 16:03:55
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]

    > architekt/projektant
    > przygotuje Ci taki dom/wnętrze/whatever, jaki będziesz chciał i będzie Ci

    Może i tak. Ja jednak wiem czego chcę i z reguły tak robię, wiec nie czuje
    potrzeby płacenia architektowi grubych pieniędzy za to aby przeniósł moje
    oczekiwania na papier i się pod tym podpisał.
    Oszczędzajmy paier;)))

    >Wnętrza katalogowe mają to do siebie, że są katalogowe - coś jak
    > prototypy samochodów :-)

    O tu 100% zgodności

    Krzysiek

  • 45. Data: 2010-03-09 17:25:44
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > zachwyca ale po namyśle mieszkać w czymś takim bym nie chciał. No chyba
    > żebym robił dom nie dla siebie albo na pokaz lub na sprzedaż;))

    Przecież to wnętrze które oglądałeś nie było projektowane dla ciebie, to
    dlaczego się wypowiadasz o jego walorach czy wadach? Może właściciele
    chcieli mieć dokładnie coś takiego.

  • 46. Data: 2010-03-09 17:40:44
    Od: "sbst" <b...@o...pl>

    Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał

    > Ale dom robi się dla siebie nie na pokaz.

    właśnie - i zeby nie meczyc sie ze swoimi bledami czy brakiem jakiejkolwiek
    własnej wyobraźni jak co zrobić - a wierz mi - takich ludzi jest naprawde
    masa - zatrudnia sie fachowca, z ktorym w 3D mozesz wszystko bez bólu
    przećwiczyć
    a ze ma byc dla siebie nie znaczy ze ma byc brzydki
    jak projektant ma leb to zaprojektuje Ci wygodne wnetrze ktore bedzie Cie
    zachwycac wiele lat - ale to trwa, bo klienta trzeba tez poznac
    dlatego nie kosztuje to tez 10pln za pokoj............

    > Pewnie należysz do tego typu ludzi którzy w projekcie chcą mieć
    > umieszczone nawet to gdzie ma wazonik z kwiatami i świecznik stać;))

    wszystko mozna zironizowac - tylko skąd w takim razie tylu projektantow ma
    na chleb?

    --

    pozdrowienia

    Sebastian
    SBST (vel basti78)

  • 47. Data: 2010-03-09 17:44:16
    Od: "sbst" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisał
    > Ale jak sie glebiej zastanowie, czy chcialbym takie
    >miec u siebie w domu, dochodze do wniosku, ze stanowczo NIE! Mozna
    >sobie dac zaprojektowac np. pokoj goscinny (jak ktos ma oddzielny), bo
    >to pokoj dla gosci, a nie dla nas :)

    i tu jest wlasnie roznica miedzy zdjeciami ekspozycyjnymi na przyklad a
    rzeczywistoscią

    tu tez jest roznica miedzy dobrym projektem POD CIEBIE a nie onanizmem
    twórczym pseudo projektanta, ktory sie chcial wyszalec

    tu tez jest roznica czy wnetrze ma byc czysto reprezentacyjne, czy jest to
    dom w ktorym sie mieszka

    itepe itede

    a co drugiej czesci Twojej wypowiedzi - jasne - salon złotem kapiący a w
    sypialni materac na podłodze bo nikt nie widzi.............

    i tu Ci się myli podstawowa idea projektowania z zawodowcem - projektuje sie
    dla siebie, a nie żeby się gościom podobało.............

    --

    pozdrowienia

    Sebastian
    SBST (vel basti78)

  • 48. Data: 2010-03-09 17:48:39
    Od: "sbst" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał

    CIACH

    WÓDKI MU DAJCIE !!!!!!!!! ;)

    nic wiecej dodac -mi sie nie chcialo az tyle pisac ;)

    i to ze architekci to czasem ignoranci - tez sie zgadzam i nie chce tego
    srodowiska wybielac - jak w kazdym są zakały

    ale nikt mnie nie przekona ze lepiej bez projektu niz z nim

    --

    pozdrowienia

    Sebastian
    SBST (vel basti78)

  • 49. Data: 2010-03-09 19:30:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kris wrote:

    > Ale dom robi się dla siebie nie na pokaz.

    Dom sie robi dla siebie ale czasem warto mieć świadomość swoich ograniczeń.

    > Zauważyłem że ostatnio sporo krytykujesz.

    a co nie wolno mi wyrazić swojego zdania?

    trochę wnętrz widuję.

    > A jak pamiętam zdjecia Twojejgo domu to tez moim zdaniem żadna
    > rewelacja. Ot prosty popularny domek.

    taki miał dokładnie być, prosty nierzucający sie w oczy dom.

    > Ni to pałacyk/dworek na widok których wymiotujesz ni to jakas
    > nowoczesna architektura

    taki własnei miał być.

    potrafię też zauważyć pewne sztampowe znamiona tzw nowoczesnej architektury,
    które zbyt często powielane stają sei nudne.

  • 50. Data: 2010-03-09 19:46:48
    Od: "sbst" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał
    > Dom sie robi dla siebie ale czasem warto mieć świadomość swoich
    > ograniczeń.

    eeeeeeeee tam - teraz wszyscy znają się na wszystkim - mozna pogrzebac w
    internecie, pare katalogow przejglądnąć i zaden projektant Ci nie podskoczy
    fachowcy nie znają się na niczym, wszystko mozna zrobic samemu

    wiec do dziela ;)

    --

    pozdrowienia

    Sebastian