  • 81. Data: 2010-03-12 15:18:11
    Temat: Re: projektowanie na domo
    Od: "Łukasz C." <a...@r...to>

    Fri, 12 Mar 2010 12:15:01 +0100, kris napisał(a):

    > A usługa architekta= pieniądze do wydania.
    > A nawte zarabiając tyle że stac by mnie było na usługe architekta
    > niekoniecznie mjusze z niej korzystac. Samemu mogę sobie równiez
    > zaprojektować funkcjonalne wnętrze.

    Wytłumacz tylko dlaczego z taką zajadłością starasz się wszystkim wmówić,
    że projektowanie domów to bezsens? Traumę jakąś masz (podejrzewam, że
    zazdrościsz jaką to "kupę kasy" się robi ;-) ).

    --
    ŁC
    "Nie próbuj walczyć z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a

  • 82. Data: 2010-03-12 15:21:05
    Od: "Łukasz C." <a...@r...to>

    Fri, 12 Mar 2010 10:57:20 +0100, kris napisał(a):

    > Gotowiec + adaptacja to ok 4000zł

    Skoro za 5 k zł można mieć indywidualny projekt domu, rzetelnie policzony
    (co w wypadku większości gotowców niemal nikogo z inwestorów - o zgrozo -
    nie zajmuje), to gdzie sens?

    --
    ŁC
    Gratulacje - najpiękniejsza forma zawiści

  • 83. Data: 2010-03-15 08:54:56
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz C." <a...@r...to> napisał w wiadomości
> [...]
    > że projektowanie domów to bezsens? Traumę jakąś masz (podejrzewam, że
    > zazdrościsz jaką to "kupę kasy" się robi ;-) ).
    Ja przedstawiam tylko swój punkt widzenia.
    Ja uwazam że dokłądny projekt projekt indywidualny(łacznie z aranzacją
    wnetrz) dla małego domu to bez sensu.
    Ty uważasz że to ma sens i ok. Każdy ma swoj punkt widzenia.

    Krzysiek

  • 84. Data: 2010-03-15 09:01:24
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Skoro za 5 k zł można mieć indywidualny projekt domu, rzetelnie policzony

    Z aranżacją wnętrza?

    Ale mozna i za 1,5- 2 tys zł tak jak pisałem wyżej lub jak zrobił Adam Sz.
    No i druga sprawa, piszemy tu o projektowaniu wnetrza i cenach rzedu 100zł
    za mkw.
    Padały tu kwoty 15tys zł za takie projekty.

    > (co w wypadku większości gotowców niemal nikogo z inwestorów - o zgrozo -
    > nie zajmuje), to gdzie sens?

    Jakos domy budowane wg tych p[rojektów masowo sie nie zawalaja więc gdzie tu
    ta zgroza.
    Mój projekt przeliczył mi kierbud, zmniejszył m. in przekroje konstrukcji
    dachowej itp.
    Zrobił to w ramach obowiązków kierownika budowy. Za całośc "kierownikowania"
    mieliśmy ustalone stawke 1500zł.
    I tyle dokładnie dostał.

    Krzysiek