  • Data: 2012-06-12 08:53:26
    Temat: Re: prysznic - deszczownica czy zwykła słuchawka
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Mieszkam w bloku na 2 piętrze, mam obie opcje.
    Deszczownicy używałem tylko kilka razy.
    Dlaczego?
    Zbyt niskie cisnienie wody powoduje że mycie strasznie długo trwa i cały jesteś w
    wodzie
    Po dwóch latach w USA uważam że tam to lepiej było rozwiązane.
    Z boku na wysokości ok 2 metrów zamontowany na stałe wylewka prysznicowa.
    Myjesz głowe lub nie. I nie musisz miec takiego cisnienia żeby czuć na plecach że
    woda leje.