    From: "Prawusek" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: przesunięcie gazomierza
    Date: Wed, 28 Oct 2009 12:58:00 +0100

    news:hc98nc$jck$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > gazownikowi trudniej się brać za prąd
    > a mi elektrykowi trudniej za gaz ;p
    >
    > tak na chłopski rozum, gaz to niewidoczny zamachowiec, daj mu trochę luzu
    i cię udupi, im mniej połączeń tym lepiej

    > poniekąd w prądzie podobnie, ale jak dobrze połączyć i zaizolujesz...
    poprostu mam duże obawy co do niewidocznego zamachowca

    W zasadzie na pionie nie może być sztukówek, czyli ze skrzynki na pionie
    do licznika trzeba położyć nowe kable, a do tego trzeba rozplombować
    licznik, to samo z odbiorem.
    Wykonanie prawidłowych połączeń rurowych gwarantuje szczelność, która
    może być sprawdzona czujnikiem elektronicznym (gazownicy mają takie).