  • 31. Data: 2010-12-23 19:55:17
    Temat: Re: przydomowe oczyszczalnie bez prądu?
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    news:op.vn6hgrnd1cvm6g@linux-rj.dom...
    Dnia 23-12-2010 o 15:50:53 andrzej <n...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 22-12-2010 o 20:52:10 andrzej <n...@o...pl> napisał(a):
    > ale
    > Nie prawda, trzeba kupować bakterie i regularnie dodawać, płacić prąd za
    > kompresor
    > no i pewnie za x lat go wymienić, raz lub dwa razy w roku usunąć szlam i
    > to wcale
    > nie mało, ale ma zalety bo czystsza woda wychodzi i nie śmierdzi jak z
> [...]
    ision%20of%20costs_small%20wastewater%20treatment%20
    plant_25%2011%202010_E.pdf
    Wiesz gdzie sobie możesz wsadzić takie porównanie?
    Tutaj jest polska jakbyś nie wiedział, są inne koszty niż na wyspach.
    Dlatego to porównanie to można ..

    Sprawiasz wrażenie jakbyś sprzedawał w tej samej branży i zniechęcał, ale bez
    wdawania się w szczegóły, aby nie przyznac racji, że produkt konkurencyjny :)

    To koszty niemieckie nie wyspiarskie.
    Który z podanych kosztów jest w Polsce niższy?

    --
    andrzej

    Renowacja schodów www.nowe-schody.prv.pl

  • 32. Data: 2010-12-24 09:08:49
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 23-12-2010 o 20:55:17 andrzej <n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Dlatego to porównanie to można ..
    >

    > Sprawiasz wrażenie jakbyś sprzedawał w tej samej branży i zniechęcał,
    Nie jestem użytkownikiem i wiem jakie mam koszty.
    Reszta mnie nie obchodzi.
    > ale bez wdawania się w szczegóły, aby nie przyznac racji, że produkt
    > konkurencyjny :)
    Nie wiem, przetłumacz stronę to się odniosę do tego.

    > To koszty niemieckie nie wyspiarskie.
    > Który z podanych kosztów jest w Polsce niższy?
    Nie wiem, nie chce mi się przeliczać.

    --
    Pozdr
    JanuszK