  • 31. Data: 2013-05-27 01:22:15
    Temat: Re: przyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce mieć
    Od: k...@g...com

    Na razie jednak to sf i na tym skończmy.
    Możesz tylko za siebie mówić?

  • 32. Data: 2013-05-27 10:21:18
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "decore-meble.pl" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Moze jakos sie wam udąło z tego wybrnąć i wiecie od jakiej strony sie za
    > to zabrać.

    Ty się ciesz że chcą wziąć i jeszcze zapłacić 50% Ja bym im chętnie dopłacił
    by ode mnie wzięli, ale nie chcą :-( Właściciel wodociągu odpowiada za
    awarie. Jak gmina go weźmie to ich zmartwienie, jak jest twój i dojdzie do
    awarii to nie dość że zapłacisz za wodę co się wyleje to jeszcze za naprawę
    drogi.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 33. Data: 2013-05-27 10:22:41
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > A nie mozesz po prostu takiego dlugiego przylacza miec? W sensie zeby to
    > nie byla budowa nowego odcinka wodociagu tylko zwykly przylacz (tylko
    > dlugi)? :) Ktos wie, czy
    > istnieja jakies warunki / ograniczenia zeby tak nie postapic?

    I odpowiadać za wszystkie awarie i remonty? Bez sensu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 34. Data: 2013-05-27 10:53:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 maja 2013 10:22:41 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > I odpowiadaďż˝ za wszystkie awarie i remonty? Bez sensu.
    Ja mam takie ponad 100metrowe przyłącze.
    Od głównej sieci wodociągowej pociągnełem rurę pe32 chyba i wodomierz w garażu. W
    sumie nawet nie wiem czy odpowiadam za to ja czy wodociągi. ale co tam się może stać-
    rura zakopana na odpowiedniej głębokości itp. Wodociągi tez cisnęły mnie żebym to
    robił nie jako przyłącze a normalnie z projektem jako nitka wodociągu. Miałem tak
    robić na swój koszt a, później przekazać im a oni od cen wody mi odejmowali przez
    naście lat. Nie zgodziłem się , nie będę im finansował infrastruktury. Sąsiad
    mieszkający na tej samej uliczce w ten sam wykop włożył swoja rurę PE32 i tez ma jako
    przyłącze. Gdybyśmy ciągnęli jedną grubsza i od tej przyłącza do mnie i drugie do
    sąsiada to wtedy byłaby to podobno sieć i pozwolenia na budowę, większe koszty itp. A
    tak poszło nawet bez zgłoszenia, wywalczyliśmy odpowiadające nam warunki, wykonaliśmy
    przyłącza i przy odbiorach budynku geodeta naniósł te przyłącza na mapy. i tyle.

  • 35. Data: 2013-05-27 12:39:36
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    p...@t...pl wrote:

    > Wracając jednak do opłaty za własną studnię. Najpierw gmina musiałaby
    > chyba zwrócić mi za nią w kwocie przynajmniej pokrywającej większość
    > wydatków.

    A kto mówi o opodatkowaniu studni? Opodatkuje się wodę ze studni. :->

    Pozdrawiam, Piotr

  • 36. Data: 2013-05-27 12:45:47
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    k...@g...com wrote:

    > Gdyby u nas rząd zrobił opłatę od wody ze studni to nikt by nie zaprotestował.

    A co się takiego stało, gdy nierząd podniósł VAT o 1 punkt procentowy,
    a niedawno bezczelnie utrzymał podwyższoną stawkę, choć to miało być
    "tylko na chwilę"? :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 37. Data: 2013-05-27 13:17:36
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 maja 2013 12:45:47 UTC+2 użytkownik Piotr Wyderski napisał:

    > A co si� takiego sta�o, gdy nierz�d podni�s� VAT o 1 punkt procentowy,
    >
    > a niedawno bezczelnie utrzyma� podwy�szon� stawk�, cho� to mia�o by�
    >
    > "tylko na chwilďż˝"? :-)
    >

    > Pozdrawiam, Piotr

    Ano stało się. Nikt skutecznie nie zaprotestował.