  • 31. Data: 2009-11-27 21:47:27
    Temat: Re: ptaki
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertP." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:op.u30b37i7bpkylh@pc-rp.bustec.pl...

    > To ustaw sobie w "Site preferences" -> tab "Network" -> "Indentify as
    > Opera".
    > Pomaga w przypadku wielu stron nie działających poprawnie jak Opera
    > przedstawia się w domyślny sposób ("Identify as Internet Explorer").
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > RobertP.

    Mam Operę wersja 9.25 w wersji polskiej i w narzędzia/preferencje nie
    znalazłam
    nic co by odpowiadało "Network" -> "Indentify as Opera".

    Krycha.

  • 32. Data: 2009-11-28 16:37:01
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    Jan wrote:

    > ....karmNieniem...:)

    Zapewne wycierasz się ręczikiem, czytujesz dzieniki i miesięcziki,
    na deser jadasz serik, a w ogrodzie hodujesz żywotiki oraz wieczoriki
    damskie :-)

    W takim przypadku nic już nie poradzę...

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 33. Data: 2009-11-28 17:06:49
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Michal Misiurewicz" <m...@g...com> wrote in message
    com...

> [...]
    > damskie :-)
    >
    > W takim przypadku nic już nie poradzę...

    Wiele nazw (wyrazów) pochodzi z sanskrytu. Część też od Celtów.i innych
    ludów.

  • 34. Data: 2009-11-29 09:50:09
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 28 Nov 2009 11:37:01 -0500, Michal Misiurewicz napisał(a):

    > Zapewne wycierasz się ręczikiem, czytujesz dzieniki i miesięcziki,
    > na deser jadasz serik, a w ogrodzie hodujesz żywotiki oraz wieczoriki
    > damskie :-)

    Nie zrozumiałeś: chodziło o karmNiki jako narzędzia do karmienia.
    Podobnie pisze się "poziomNica" - na ozn. narzędzia do wyzn. poziomu (w
    odróżnieniu od "poziomicy" - linii na mapie łączącej punkty o jednakowej...
    itd).
    Ogólnie, przedmioty wykorzystywane do pewnych czynności: karmNik,
    poziomNica, kierowNica, maskowNica, sterowNik, mapNik...
    --

    Ikselka.

  • 35. Data: 2009-11-29 15:22:31
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    Prawusek wrote:

    > Wiele nazw (wyrazów) pochodzi z sanskrytu. Część też od Celtów.i innych
    > ludów.

    Raczej z praindoeuropejskiego, z którego wywodzi się też sanskryt i
    większość języków europejskich.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 36. Data: 2009-11-30 07:19:08
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "Michal Misiurewicz" wrote ...

    > Tak, ponieważ jest "karmidło".

    KarmNidło powinno być skoro to duży karmNik! :)

    Pzdr,
    A.

  • 37. Data: 2009-11-30 14:16:14
    Od: "Jagoda" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    com...

    > Na trzecim zdjęciu wyraźnie widać, że ptaki mają żółte wstawki pod
    > skrzydłami, tak jak na pierwszym. A więc są to dzwońce.
    > Chyba, że się zaziębiły :-)
    >
    > Pozdrowienia,
    > Michał

    A może zziębły ??? :-)))

    Pozdrowionka - Jagoda

  • 38. Data: 2009-12-03 08:52:03
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 Nov 2009 22:47:27 +0100, Krycha <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Mam Operę wersja 9.25 w wersji polskiej i w narzędzia/preferencje nie
    > znalazłam
    > nic co by odpowiadało "Network" -> "Indentify as Opera".
    >
    > Krycha.

    Prawoklik na stronie, nie wiem jak będzie w polskiej wersji dokładnie, w
    angielskiej jest "Edit site preferences". Przez menu kontekstowe ustawia
    się to dla tej konkretnej strony (domeny), przez menu główne można to
    zrobić globalnie. Z tego co pamiętam to było tak samo w wersji 9.25 (może
    nie zaszkodziłoby zaktualizować?).

    RobertP.

  • 39. Data: 2009-12-03 13:43:10
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

> [...]
    > się to dla tej konkretnej strony (domeny), przez menu główne można to
    > zrobić globalnie. Z tego co pamiętam to było tak samo w wersji 9.25 (może

    Hejka. Pomijając widoczny powyżej bałagan spowodowany nie cięciem postów
    to czy nie uważacie, że to klikanie nie wszystkich interesuje? To powinna
    być korespondencja prywatna.
    Pozdrawiam porządkowo Ja...cki

  • 40. Data: 2009-12-03 14:29:15
    Od: d...@d...abc.com.pl

    On Thu, 3 Dec 2009, Dirko wrote:

> [...]
    > to czy nie uważacie, że to klikanie nie wszystkich interesuje? To powinna

    Pomijając ja się z tym nie zgadzam.

    D.P.