  • 1. Data: 2009-11-20 07:54:34
    Temat: Właściwy temat
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    Ratujecie Świat,obywatele,a ja kupiłem sobie kupę owczego gnoju,po 8zł worek.
    Właściwym tematem jest pytanie,czy owczy obornik jest dobrym nawozem? Nigdy
    takiego nie stosowałem,używałem kurzego.
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 2. Data: 2009-11-20 08:12:04
    Temat: Re: Właściwy temat
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    mirzan pisze:
    > Ratujecie Świat,obywatele,a ja kupiłem sobie kupę owczego gnoju,po 8zł worek.
    > Właściwym tematem jest pytanie,czy owczy obornik jest dobrym nawozem? Nigdy
    > takiego nie stosowałem,używałem kurzego.

    "Również nawóz owczy należy do najbardziej wartościowych. Nie ma
    lepszego od niego nawozu do ogródków warzywnych lub pod kwiaty czy
    drzewa i krzewy owocowe."
    "Obornik owczy, kozi i króliczy są nawozami gorącymi zawierającymi spore
    ilości azotu, nawet dwukrotnie większe od obornika bydlęcego. Po
    przekompostowaniu nadają się pod uprawę bardzo żarłocznych roślin jak
    żadne inne." itd.
    Nawóz owczy ma specyficzny zapach, mnie to nie przeszkadzałoby
    (przypomina górskie wędrówki).
    A co z końskim? Bo tylko do takiego mam solidny dostęp.
    --
    Basia

  • 3. Data: 2009-11-20 08:26:10
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > Właściwym tematem jest pytanie,czy owczy obornik jest dobrym nawozem?

    Nie próbowałem.
    :-))

    Pozdrawiam kulinarnie
    skryba

  • 4. Data: 2009-11-20 08:26:17
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Bbjk" <b...@q...pl> wrote in message
> [...]
    > (przypomina górskie wędrówki).
    > A co z końskim? Bo tylko do takiego mam solidny dostęp.

    Doskonały. Do tego ziemie wapienne i pieczarki - pełnia urodzaju. Albo
    winorośl.

  • 5. Data: 2009-11-20 16:47:48
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie próbowałem.

    Dzięki za wiadomości.Jeden worek wystarczy na 2 m kw. bardzo grubo przykryte.
    Jeśli są chętni z okolic Wrocławia,mogę podać numer telefonu.Dowóz gnoju
    na miejsce bez dodatkowej opłaty,wyładunek w cenie towaru.
    Aromatyczne pozdrowienia.mirzan

    Ps.Figurę XXXL uzyskuje sie z powodu nieodpowiednich bakterii w
    brzuchu,dzisiejsza wiadomość.