  • Data: 2018-10-20 15:27:39
    Temat: Re: pytanie do Liściastego
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-20 o 14:00, Kris pisze:

    > Podejrzewam że jak dobrze sprawdzisz to wyjdzie Tobie że najwięcej jednak żzerają
    sprzety chodzące non stop. Mam na myśli routery, modemy, monitoring,
    Mam miernik i mierzyłem, one nie, ale lodówka tak, pracuje w cyklu
    20-30min na 40-60min przerwy, nowa z dobrymi uszczelkami nie zalodzona z
    osobnym zamrażalnikiem 3 pojemniki na 1 agregacie, Średni pobór mam
    około 0,5kWh.

    lodówka i takie tam. No i jak masz indukcję to ok 50zł miesięcznie przy
    normalnym gotowaniu.
    Napisałbym że mam, nie mam, gotuję na gazie.

    > Pralka i zmywarka gdzięś pod koniec listy a piekarnik zalezy jak kto używa.
    To Ci się tylko tak wydaje, zmywarka chodzi co drugi dzień, pralka
    podobnie, piekarnik średnio co 3 dni, pralka zmywarka po 2KW mocy,
    piekarnik 3,5kW.

    > My dość dużo pieczemy w piekarniku ale najwięcej w weekendy własnie
    > W tygodniu w zalezności co tam na obiad wymyłimy to czasami tez ale wtedy chodzi w
    drogiej taryfie bo nie będe odgrzewanego obiadu jadał tylko dlatego żeby piekarnik o
    13tej włączać.
    Bez sensu, mikrofalą jest lepiej i szybciej.

    > Generalnie nie przejmujemy się w domu tańszymi i droższymi godzinami a faktury za
    energię i tak spadły o ok 50zł
    U mnie po roku spadły o 80zł.

    > Zasobnik CWU o nim zapomniałem ale ja wody prądem nie grzeje.
    CWU grzeję gazem, latem z gotowaniem to 200zł na 2 miesiące.

    --
    Pozdr
    Janusz